Корисни текстови

Како да го спуштите коленото на асвалтот?

Спуштањето на коленото многу често го преставува „светиот грал“ за многу мотоциклисти и сигурно нема да го заборавите првиот пат кога вашето колено ќе го допре асфалтот.

Следете нè на:

 

Но сепак, тоа не е нешто што секој возач може да го направи едноставно. Ние ќе ви помогнеме и ќе ви дадеме неколку насоки како и вие да го постигнете тоа.

trening motori 65

  1. Вистинска позиција

Идеалната позиција е кога половина од вашиот задник се наоѓа на седиштето, ногата ви е залепена за резервоарот, а коленото насочено нанапред. Горниот дел од телото треба да ви биде над резервоарот, а веќе кога се навалувате главата и рамената треба да ви бидат одалечени од мотоциклот. Важна е и позицијата во која ви се наоѓа стапалото. Кај стапалото од внатрешната страна на мотоциклот, само прстите треба да ви бидат на држачот, додека пак стапалото од надворешната страна треба целосно да ви биде на држачот. Многу возачи се обидуваат да го спуштат само коленото, но тоа воопшто не е потребно доколку телото го поставите на вистинскиот начин.

trening motori 61

  1. Останете во иста позиција

Многу често возачите по излегување од некој свиок се обидуваат прерано да се вратат на средина на седиштето. Со тоа само се нарушува стабилноста на мотоциклот. Кога излегувате од свиок, обидете се да останете во истата позиција колку што можете подолго. Освен доколку не возите на некоја тркачка патека која има долг правец, многу малку време ќе седите на средина на мотоциклот.

  1. Држете ја гаста затворена

Уличните возачи многу често забрзуваат кога влегуваат во свиок, но сепак, кога сте на тркачка патека и кога влегувате во свиок треба да ја држите гаста затворена односно константна. На овој начин, и полесно ќе управувате со мотоциклот.

trening motori 44

4. Бидете побрз кога влегувате во свиок

Кога возите низ свиокот со затворена гас значи дека имате поголема брзина додека сте внатре во свиокот и можеби ќе треба да одберете поголема брзина на пренос. Доколку успеете да ги совладате сите овие работи, тогаш без никаков проблем ќе го „спуштите“ коленото. Вреди да знаете дека тоа што полесно ќе го спуштате коленото, нема да ве направи побрз. Немојте да се фиксирате на тоа бидејќи на тој начин може да почнете да применувате погрешна техника и да бидете многу побавен. Доколку сакате да дознаете нешто повеќе, погледнете го видеото кое можете да го најдете подолу.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.