Вести од светот

MV Agusta ги откупи своите акции од Mercedes AMG

Денеска беше потврдено дека MV Agusta ги откупи своите акции кои претходно беа во сопственост на Mercedes AMG. Со овој договор, Германскиот бренд и официјално повеќе не е дел од Италијанската компанија за мотоцикли.

Следете нè на:

 

MV Agusta сега ќе биде контролирана од Џовани Кастилиони и семејството Сардаров. За фановите на брендот MV Agusta, ова претставува почеток на едно ново поглавје за Италијанската компанија.

Во случај да не сте во тек, сопственичата структура во MV Agusta е многу комплексна и содржи неколку нивоа.

„MV Agusta Motor S.p.A“ е  компанијата која ги произведува прекрасните мотоцикли. На корпоративно ниво, таа е одделена од студиото за дизајн „Castiglioni Research Center“ и тркачката дивизија „MV Agusta Reparto Corse“.

Пред денешната информација, „MV Agusta Motor S.p.A“ беше во заедничка сопственост на „MV Agusta Holding Company“ и „Mercedes AMG“.  „MV Agusta Holding Company“ пак е во сопственост на „ComSar Invest“ и „GC Holding“.

„ComSar Invest“ е инвестициски фонд кој е поддржан од групацијата „Black Ocean“ која пак е дел од фамилијата Сардаров. Слична е ситуацијата и со „GC Holding“ на Џовани Кастилиони.

Но после денешната вест, „MV Agusta Motor S.p.A“ е во 100 процентна сопственост на „MV Agusta Holding Company“. Од таму велат дека сега можат да се фокусираат на иднината која вклучува четири цилиндрична платформа.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.