Вести од светот

Honda патентираше мотоцикл со хидрогенска бензиска келија

Honda, во соработка со Toyota и Nissan, работи на „Fuel Cell“ технологија за автомобили и мотоцикли. Партнерите заедно со неколку инвестициски фирми и енергетски компании ја усвоија Јапонската стратегија за развој на хидрогенски и бензиски келии.

Следете нè на:

 

Според Германскиот магазин „Motorrad“, планот беше создаден од страна на тело кое е дел од Јапонското министерство за економија, трговија и  индустрија. Јапонската влада се надева дека до 2020 година, на улиците ќе се најдат 40 000 вакви возила, а бројот на станици каде што тие ќе можат да се наполнат ќе се искачи на 160. Новата органзација, која е основана од страна на Honda но која се уште нема официјално име, ќе биде одговорна за создавање на 80 станици за полнење во следните четири години.

HonFC 770x440

Од компанијата се уште го немаат покажано првиот ваков мотоцикл, но сликата на патентот го покажува правецот по кој се движат. На неа може да се види стандарден спортски мотоцикли кој има телескопска вилушка, а хидрогенската бензиска келија се наоѓа веднаш под седиштето. Системот за пренос на гориво ги комбинира кислородот и водородот за да создаде електрична енергија за моторот. Единствениот нуспроизвод е водата.

Honda веќе десетина години работи на ваква технологија за автомобили, а во 2008 година се појави и првото вакво возило, Clarity FCX. Но поради недостатокот на пумпи каде би можел да се полни, автомобилот беше отстранет од производство во 2014 година. Но оваа година беше најавена втора генерација на Clarity.

Една од предностите на овој систем е дека се полнат многу побрзо од обичните батерии. Еден од недостатоците, покрај инфраструктура, се безбедносните прашања при  транспортот и чувањето на водородот како и трошоците за производство. Но се чини дека компаниите сериозно работат на решавање на овој проблем.

Извор: Honda

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.