MotoGP

Роси позитивен на Ковид 19, ги пропушта трките во Арагон!

Валентино Роси ќе ја пропушти трката која викендов се вози на патеката Арагон во Шпанија откако излезе позитивен на тестирањето за Ковид 19 вирусот.

Следете нè на:

 

Валентино Роси ќе ја пропушти трката која викендов се вози на патеката Арагон во Шпанија откако излезе позитивен на тестирањето за Ковид 19 вирусот.

„Лут сум и тажен бидејќи ги почитував сите протоколи!“ - изјави Роси откако ги доби резултатите за Ковид 19 на кои се покажа дека Докторот е позитивен на вирусот.

 DSC3828 copy copy copy

Валентино Роси е првио возач кој е позитивен на Ковид 19 и кој е приморам да пропушти трка заради тоа. Освен трката која се вози овој викенд извесно е дека Роси ќе ја пропушти и следната која за 7 дена се вози на истата патека. Роси е следниот од тимот на Јамаха кој нема да биде присутен на Град При-то, откако на минатата трка во тимот недостасуваа 6 инженери како и лидерот на проектот М1, Такахиро Суми.

Лошата сезона за Роси продолжува откако остана без поени на последните три трки и во моментот е на 13-та позиција во шампионатот. Пред Валентино Роси единствен позитивен на Ковид 19 беше Хорхе Мартин кој во Мото2 ги пропушти двете трки во Мизано.

Сега откако е јасно дека Роси нема да настапи на следните две трки, останува прашањето дали Јамаха ќе се одлучи за негова замена, можеби ќе го видиме Хорхе Лоренцо?

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.