Занимливости

Хибридната иднина на мотоциклите

Какво гориво треба да има? Тоа воопшто не е важно. Керозин, бензин, дизел, гориво за авион, на моторот воопшто тоа не му е важно.

Следете нè на:

 

Постои едно клише дека најдобрата технологија која ја измислил човекот секогаш е скриена од страна на владата и армијата. Се чини дека работите не се поинакви ниту во светот на мотоциклите. Запознајте го „SilentHawk“, создаден од инжинерската и научна компанија, Logos Technologies. Во суштина, тој е Alta Redshift MX, електричен мотоцикл кој развива 40 коњски сили и кој е направен во соработка со Alta Motors. Главната работа која е додадена кај овој мотоцикл е таканаречениот „gen-set range extender“ напојуван од бензин. Тоа е еден малечок мотор со водено ладење кој има големина на грејпфрут, тежина од речиси 8 килограми и кој развива околу 15 коњски сили. Во превод тоа значи дека 5.8kWh батерија на мотоциклот ќе ја наполните за 2.5 часа доколку има барем малку гориво во резервоарот.

silent hawk on white 0 1

Но какво гориво треба да има? Тоа воопшто не е важно. Керозин, бензин, дизел, гориво за авион, на моторот воопшто тоа не му е важно. Штом моторот ќе се запали, тој самиот се регулира, вели  Аксел Свил, главен инжинер во SilentHawk и додава дека мотоциклот има навистина комплициран ECU систем. Можноста моторот да може да работи на секаков вид на гориво е главно за армијата. Ѕвил вели и дека неговата ефикасност не зависи од тоа какво гориво му ставате.

Технологијата на користење мотор со внатрешно согорување единствено како генератор е веќе жива. Самиот систем е многу сличен со оној што го користи BMW кај i3 електричниот автомобил и кај кој има опција дво - цилиндричниот мотор да создава електрицитет и со тоа да ја оддржува батеријата полна.

silent hawk stealth motorcyle 1

Но за разлика од i3 кој има погон на предните тркала, SilentHawk користи еден интересен трик за да има погон на сите тркала. Користи независно предно тркало кое може да произведе до 7 коњски сили. Тоа е самостојна единица управувана одвоено од Alta моторот и задното тркало и може да се вклучи или исклучи од страна на возачот. Тој е направен и за да може да се полни комуникациската и навигациската опрема на армијата.

Уште една интересна технологија на овој мотоцикл е можноста самостојно да се полни кога е паркиран. И повторно, дизајнирана специјално за армијата со цел мотоциклот да може да се полни без да морате да го возите.

Јасно може да се види цивилната примена на овој мотоцикл. Неговата тежина од 158 килограми и можноста да поминете 270 километри со батерија која сама ќе се наполни само ако го оставите мотоциклот паркиран е навистина атрактивна опција. Да не заборавиме и дека доколку ставите малку повеќе гориво ќе можете да поминете и повеќе километри, а неговата тежина нема да се зголеми премногу. Кој знае што уште овие луѓе би можеле да чуваат во своите гаражи.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.