Занимливости

Гај Мартин со BMW S1000RR против Дејвид Култхард со F1

Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард имаа една слалом трка и еден тест за сопирање со BMW S1000RR наспроти F1 болид.

Следете нè на:

 

При крајот на Март ви покажавме две интересни видеа од натпревари меѓу телевизиската ѕвезда и натпреварувач Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард. Двајцата возачи продолжија да се забавуваат на легендарната патека „Silverstone“ во Англија. Тие имаа една слалом трка и еден тест за сопирање.

Еден од новите предизвици беше тестот за сопирање. Еден покрај друг, двајцата натпреварувачи возат со брзина од 160 километри на час, а штом ќе стигнат до целната линија тие мора да запрат најбрзо што можат.

david coulthard shows how his f1 car outbrakes guy martin s bmw s1000rr 5BMW S1000RR против F1

Не е изненадување тоа што на првата трка победи Култхард кој го возеше неговиот F1 Red Bull болид. Тој беше за една секунда подобар и за 24 метри пократок од Мартин кој се натпреваруваше со BMW S1000RR. Лесно може да се пресмета зошто F1 болидот секогаш ќе биде подобар при запирање од било кој мотоцикл. Пневматикот на мотоциклот е далеку помал отколу пневматикот на F1. Болидот има четири такви тркала сите опремени со дискови за сопирање и моќни кочници. Што е уште поважно, болидот може да ги закочи сите свои тркала и се уште да биде безбеден.

Мотоциклот не смее да го загуби контактот со површината, а доколку ги закочи тркалата, тогаш големи се шансите да падне.

Сепак, кога станува збор за слалом трките, големината на болидот претставува негов најголем хендикеп. Ниту неговата моќ, пневматиците и големото знаење на Култхард не можеа да направат никаква промена. F1 Red Bull болидот едноставно е премногу голем за да се натпреварува на ваков предизвик со мотоцикл.

BMW S1000RR без никаков проблем ги поминуваше препреките. Благодарение на помалата должина и ширина на мотоциклот, Гај Мартин успеа да го победи Култхард со голема разлика.

Овој натпревар немаше за цел да покаже кој е подобар туку да ги објасни разликите меѓу двете машини. Ние уживавме додека го гледавме видеото, а се надевам исто и вие. 

Би можело да ве интересира

Не е необично кога одредена компанија со цел да привлече што е можно поголемо внимание, одлучува за време на некое мото шоу да претстави мотоцикл кој се базира на некој иден модел. Но R18 "Departed" кој го видовме за време на мото шоуто во Јокохама има уникатен 1800cc мотор.

„После 20 години прекинува прозиводството на големиот мотоцикл на Suzuki“

„Новиот фабрички возач на КТМ, Јохан Зарко, нема да се обиде да го копира агресивниот стил на возење на Пол Еспаргаро“

„Детали за 41-то издание на најпознатата трка на издржливост во светот“

Белгијците и нивното чоколадо едноставно не можат да бидат разделени, а тоа особено важи за Белгискиот MotoGP возач и иден Moto-E натпреварувач, Хавиер Симеон. Го посетивме во неговата продавница за чоколади за да го прашаме како успева да му одолее на искушението.

„Дани Педроса ќе го има своето деби со KTM RC16 на тестот кој ќе се оддржи во Херез кон крајот на месецов“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.