Вести од светот

Kawasaki најави промени во бизнисот со мотоцикли и теренски возила на четири тркала

Kawasaki Heavy Industries планира да направи промени во бизнисот со мотоцикли и теренски возила на четири тркала како дел од поширокиот план за реструктуирање.

Следете нè на:

 

Kawasaki Heavy Industries планира да направи промени во бизнисот со мотоцикли и теренски возила на четири тркала како дел од поширокиот план за реструктуирање.

KHI е огромен Јапонски конгломерат кој изработува голем број на продукти, од бродови па се до брзи возови, а исто така е вклучена и во проекти како што се роботи за здравствена заштита. Бизнисот со мотори и мотоцикли е единствениот бизнис за масовно производство на Kawasaki а со новата одлука се планира да се забрза носењето на одлуки, се наведува во соопштението кое го испратија од компанијата. KHI вели дека промената ќе биде направена до октомври 2021.

Од една страна ова би можело да биде добро за луѓето кои се дел од бизнисот со мотоцикли на Kawasaki, бидејќи тоа би довело до една независна компанија која ќе биде способна подобро да одговори на потребите на потрошувачите. Плус, се чини дека KHI очекува новата компанија да ги задржи блиските врски со главната фирма преку соработка со „Precision Machinery & Robot Business “ сегментот на KHI.

Kawasaki SpinOff txt 04 11 2020

Но од друга страна постои можност дека Kawasaki се одлучил на ваков потег бидејќи не гледа иднина во бизнисот со мотоцикли и оф роуд превозните средства на четири тркала.

„Гледајќи ја целата индустрија, можеме да заклучиме дека таа се соочува со се постара генерација на клиенти а тука секако се и построгите еколошки прописи“ , се наведува во соопштението кое го испратија од KHI.

Дел од поширокиот план на Kawasaki исто така вклучува и консолидација кај некои други големи сегменти а се планираат и промени кај одделот задолжен за изградба на железничка опрема.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.