Вести од светот

Батериите кои се менуваат наскоро ќе станат реалност

Honda, KTM, Piaggio и Yamaha потпишаа договор за креирање на „swappable batteries consortium“.

Следете нè на:

 

Honda, KTM, Piaggio и Yamaha потпишаа договор за креирање на „swappable batteries consortium“.

Негова задача ќе биде да се стандардизираат батериите за електричните мотоцикли. Оваа стандардизација е еден од главните проблеми кај електрификацијата но се чини дека сега тој проблем е надминат.

Главниот проблем кај менувањето на батериите е цената на инфраструктурата. Ако еден производител сака на пазарот да има поголем број на батерии, тоа е скапа инвестиција.

Honda swappable battery

Ако секоја компанија користи различен тип на батерија, тоа истовремено ќе биде скапо и непотребно. Многу подобра опција е една батерија која одговара на неколку мотоцикли.

„За потрошувачите од големо значење е стандардизација на батериите и токму поради тоа, четирите големи производители се одлучија да формираат конзорциум,“ вели Нориаки Абе, преставник на Honda.

„Преку оваа соработка но и натпреварување, за клиентите ќе можеме да обезбедиме подобри продукти. Honda ќе работи напорно со цел уште повеќе да им се допадне на фановите на мотоциклите.“

Honda PCX Electric 02

Но она што е особено интересно во однос на вклученоста на Honda во проектот е тоа дека тие се единствената компанија, од четирите кои се дел од групата, која има сама развиено ваква технологија.

Yamaha претходно склучи договор со Gogoro, Тајванска компанија која долги години е пионер во оваа технологија на Блискиот Исток. Од друга страна, Piaggio има електрична Веспа. Но и двете компании немаат сами развиено ваква технологија.

Ова, исто така, не е ваков прв обид. Во 2020-та година истото се обидоа да го направат Honda, Yamaha, Kawasaki и Suzuki.

Групата ќе почне со работа во мај а првата цел е да се стандардизираат обликот, големината и техничките спецификации со цел ваквиот вид на батерија да биде стандардна како за мопедите така и за мотоциклите.

Honda PCX Electric 01

Четирите производители се надеваат дека на овој начин ќе успеат и да ги намалат трошоците за изработка што пак ќе доведе до помала цена за мотоциклите и инфраструктурата. Но исто така се очекува да се подобри и издржливоста на батериите како и да се направи времето потребно за полнење пократко. Ако го исполнат планот, групата смета дека тоа ќе ги надмине грижите кои постојат кај потрошувачите и ќе не подготви за нов свет во кои главен збор ќе имаат електричните мотоцикли.

Би можело да ве интересира

Со новиот R 18 Transcontinental, BMW ја надополнува својата R 18 фамилија со т.н. голема американски турер. На овој модел се надоврзува и т.н. бобер, модел кој е именуван едноставно како R 18 B.

Кал Крачлоу ќе го замени возачот на Petronas Yamaha SRT, Франко Морбидели на двете трки во Австрија и следната во Велика Британија.

И покрај тоа што челниците на KTM во 2015 година најавија дека нема повеќе да прават супер брзи мотори кои припаѓаат на патеките а не на улиците, сепак еве демант, барем во некоја рака. 

Дани Педроса, сега тест возачот на Red Bull KTM Factory Racing за прв пат на патеката во Австрија ќе се појави со KTM RC16 во натпреварувачка конкуренција. 

Givi во својата богата понуда вклучи и универзално светло чија задача ќе биде да ја осветлува внатрешноста на вашиот куфер. 

Од чилеанскиот Каретера аустрал до украинските карпати, од канадските прерии до европските најпопуларни места за возење, глобалната мото заедница за прв пат се обедини и возеше, и виртуелно и физички, на првиот THE WORLD ADVENTURE WEEK организиран од страна на KTM и апликацијата Riser.

Реклами

Листа на мото настани

  • 30 Јули 2021 - 01 Август 2021
  • Мотодом Џинка
  • Планина Плачковица

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.