Останато

King of Baggers – вечна битка меѓу Harley Davidson и Indian Motorcycles

Американците дефинитивно знаат да спакуваат производ кој ќе ги анимира гледачите и ќе ги полни касите.

King of Baggers

Викендов се извозе првата трка во класата KOB која започна како еден вид на дополнителна содржина во викендите кога се вози Superbike, за подоцна да прерасне во нешто повеќе од тоа. Тоа е првенство во кое учествуваат, во моментов, само два американски бренда и вечни ривали: Harley Davidson & Indian Motorcycles.

По ова можеби сакате да престанате да читате понатаму, но веруваме дека видеото во прилог ќе ви го врати вниманието.

Веројатно е појасно за што се работи. Тешкашите од 260kg, pushrod V2-ки од 2.150cm³ и околу 130HP со околу 180Nm на карактеристично ниски вртежи, веројатно не ветуваат многу на хартија, но токму затоа се и интересни за гледање. Лесно е да се тркате со мотори кои се создадени за трки. Ова е како поблиску до тркање со каравани, комбиња или пикапи.

Ако на тоа додадеме и дека победата викендов на патеката во Дејтона ја зема, во последните метри, познатиот Jeremy McWilliams на свои 57 години, тогаш сигурно мора да вреди да се погледне. Познатиот возач кој зад себе има извозено над 100 MotoGP трки, кој за малку ќе ја донесеше првата победа на Aprilia во најмоќната класа, и кој знаеше неверојанто да пролизгува во кривина е идеален возач за ваков тип на шампионат.

Нам ни е овој тип на забава можеби далечен, но се е до презентацијата и до мајндсетот. Ништо не ни е вродено. Треба некој сето тоа да го спакува и да ви го презентира соодветно, а ако ви е отворен умот за нови нешта, до вас е да го прифатите или одбиете. 

Да упсеете да привлечете публика која ќе ги гледа овие грдосии, (со куфери!?) како „висат” на свиоците, фаќаат заветрина на правците, па и се лактаат, е навистина подвиг.

Секако помага фактот дека ова е уникатна серија во која се присутни двете американски икони со нивните штрака-штрука ве-двојки кои се национална гордост. Правилата се направени на начин кој треба да ги заштити моторите од претерани модификации, за да се задржи оргиналниот дизајн и концепт на моторот. Така се сочувува историјата и автентичноста. Се користат јаглеродни влакна за оклопот наместо фабричкиот, за помала тежина, но не смее да отстапува во изгледот.

Можеби ќе ве привлече, а можеби и не, но еве за крај и кратко видео од минатогодишното финале. Уживајте!

Би можело да ве интересира

Со воведување на CE 04, електричниот макси скутер, на почетокот на оваа година BMW јасно стави до знаење дека во блиска идиниа може да очекуваме многу повеќе од германците во овој сегмент. 

Почитувани љубители на мотоциклистичката култура,

Со особена чест Ве покануваме да бидете дел од првата манифестација CRUISE CULT – The Art of the motorcycle 2022, која ќе се оддржи во сабота 25.06.2022 год., во период од 12.00 ч. – 17.00 ч. во Парк на Франкофонија - Скопје.

Трките беа далеку од досадни и неинтересни во трите класи, во кои жештината и конфигурација на патеката, прописно ги истоштија натреварувачите.

Кој каде ќе оди во следната сезона на MotoGP, и зошто. 

Иако викендов во Мизано ја видовме првата победа на актуелниот шампион, сепак титулата е далеку од одбранета.

Од оваа недела CFMoto станува достапен на три нови локации во државата. 

Листа на мото настани

Чопер клуб го најави Run to the Sun 2022.

  • 24 Јуни 2022 - 25 Јуни 2022
  • Clubhouse 3313
  • Илинденска 138, Скопје

Ноќни Волци Балкан: Интернационален мото собир.

  • 09 Јули 2022 - 09 Јули 2022

Најава за мото собирот на МК ЏИНКА Радовиш кој ќе се оддржи на 29/30/31 јули 2022 година. Повеќе детали наскоро.

  • 29 Јули 2022 - 31 Јули 2022
  • Клубски дом
  • Планина Плачковица

Дводневен мото фестивал во организација на МК Тиквеш Рајдерс од Кавадарци.

  • 17 Јуни 2022 - 18 Јуни 2022
  • 12 Другари
  • Ваташа, Кавадарци

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.