Опрема

Извршниот директор на Ducati вели дека наскоро ќе пристигнат нови V4 модели

Шефот на Ducati, Клаудио Доменикали, откри дека благодарение на успехот кој го постигна новиот Panigale V4, компанијата планира да претстави уште неколку нови модели.

Следете нè на:

 

„Во следните пет години ќе претставиме 29 нови мотоцикли,“ вели Доменикали. „Ќе продолжиме да развиваме нови верзии од актуелните модели но исто така ќе влеземе на нови пазари. Како дел од тоа, ќе се обидеме да го вметнеме V4 моторот на неколку различни платформи.“

Иако Доменикали не сакаше да открие кој модел следен ќе го има нивниот 1103cc V4 Stradale мотор, кој има 211 коњски сили, извори од компанијата велат дека најверојатно тоа ќе бидат соголени туринг и авантуристички мотоцикли.

Доменикали исто така призна и дека хомологацискиот роднината на V4, кој ќе дебитира во 2019 година, откри нешто навистина интересно и покрај тоа што беше изработуван заедно со уличната верзија.

„Позитивно сме изненадени од V4 R,“ вели Доменикали. „Навистина беше тешко да се задржи истата моќност но моторот реагираше навистина добро на промените кои ги направивме. На крајот добивме многу поголема моќност отколку што очекувавме. На многу начини, ова е најнапредниот мотоцикл кој досега сме го развиле.“

Повеќе технологија отколку MotoGP мотоциклите

Domenicali

„Доколку го земете V4 R, ќе видите дека имаме подобри крилца, подобра електроника како и суспензија во споредба со MotoGP мотоцикл. Имаме cornering ABS кој не е дозволен на MotoGP мотоцикл. Многу возачи кои се дел од трките имаат проблеми со предниот дел од мотоциклот но со нашиот cornering ABS нема да има ниту еден пад. Ниту еден.“

Но иако електрониката е главниот дел кај мотоциклите на Ducati, електронската технологија не е приоритет и покрај тоа што компанијата во чија што сопственост е работи на воведување на возила кои имаат 0 емисија на штетни гасови.

„Електричните мотоцикли се фасцинантни но сите знаеме каква е ситуацијата со оваа технологија: Не можете да ги измамите хемикалиите. Сега ќе отстраните 15 килограми бензин но ќе ги замените со 150 килограми батерија. Ако има некаква регулација да се прават електронски мотоцикли во следните пет години, секако дека ќе бидеме дел од тоа, но ќе направиме мотоцикл кој ќе биде полош од мотоциклот кој би можеле да го направиме сега.“

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.