Опрема

Нова технологија која може да спаси животи

На EICMA мото шоуто оваа година видовме голем број на нови иновации, вклучувајќи и многу кациги кои имаат „MIPS liner“. Но што всушност е тоа?

Следете нè на:

 

„Потекнува од деведесетите години на минатиот век кога еден неврохирург забележа дека на неговата операциона маса се зголемува бројот на лица кои здобиле со повреди на главата и покрај тоа што носеле кацига,“ вели Грег Шеплајт, член на бордот на MIPS.

„Веднаш му стана јасно дека кацигата очегледно не ја заштитува главата целосно. Затоа одлучи да преземе нешто во врска со тоа. Работејќи заедно со неколку други научници дојдоа до неколку идеи кои подоцна го креираа „slip plane“, односно, она што денеска го нарекуваме ‘MIPS’ “.

Но што всушност е MIPS технологијата? Во превод MIPS значи ‘Multi-directional Impact Protection System’ и во основа овозможува вашата глава да се движи внатре во кацигата во случај на несреќа.

Како тоа помага? Зависи од тоа како паѓа вашата глава на земјата (или некој друг објект) во случај на несреќа.

Повеќето од тестовите кои се вршат на кацигите подразбира трансфер на енергијата до сензорите кои се наоѓаат внатре во кацигата, откако претходно таа ќе биде удрена во некој објект под агол од 90 степени. Ова е одлично кога сакате да ги спречите фрактурите на черепот. Сепак, при нереќа, многу поголеми се шансите аголот на удар да биде поинаков. А токму тука во игра влегува оваа технологија.

Кога удирате во некој објект по одреден агол, ротациската сиола се движи низ кацигата и завршува директно во вашиот мозок. Ова влијае на меките делови на вашиот мозок и ја прави целата штета.

movement helmet

MIPS slip plane овозможува вашата глава да се помести за 10-15 милиметри во било кој правец во случај на удар. Ова го намалува преносот на енергија до вашиот мозок до 40 проценти.

Но нели вашата глава или врат ја прават истата работа?

„Во случај на некоја несреќа која се случува многу брзо, на вашиот мозок му се најважни првите седум до десет милисекунди“, објаснува Шеплајт. „Во моментот на ударот, возачот, кацигата и забрзувањето комбинирани заедно креираат ударна точка која е доволно силна целосно да ви ги зацврсти главата и вратот. Од друга страна, „slip plane“ се уште може да се движи под таа точка и во рамките на тие неколку секунди. “

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.