MotoGP

Валентино Роси: „Yamaha се потпира на судбината бидејќи ќе бидат потребни неколку месеци да се решат проблемите“

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Следете нè на:

 

Роси призна дека главен проблем е електрониката на мотоциклот но напоменува дека промените ќе бидат тешки пред се поради константните промени на перформансите.

„Главниот проблем е дека никогаш не можеш да знаеш што да очекуваш, тоа исто како да играш карти,“ вели Роси кој на последниот тест заврши на десетото место со заостанување од  0.730 секунди. „Сите се многу брзи и многу блиску.“

Bikes of Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 770x513

„Се повторува ситуацијата од минатата година. Работите можат да се променат од сабајле до вечер, а не пак од еден до друг ден. Ова е многу чудна ситуација која за прв пат во целата кариера ми се случи минатата година. И покрај тоа што ги имавме пневматиците на Michelin, перформансите беа по конзистентни. Но за разлика од минатата година, сега работите можат за кратко време да се променат. Ова беше многу тежок тест за Yamaha. Бев многу посреќен за време на тестовите во Малезија отколку тука. Но се надевам дека ќе бидеме подобри во Катар.“

„Знаеме дека мораме да работиме најмногу на електрониката, но мислам дека нема да има никакви промени на тестот во Катар. За тоа ќе бидат потребни неколку месеци, а се дотогаш ќе се потпираме на судбината.“

После првите два теста, Роси верува дека само Honda - чиишто возачи се најдоа на врвот на патеката во Бурирам, има конзистентен мотоцикл кој може да се натпреварува на сите патеки.

„Од она што можев да го забележам, единствениот тим кој беше компетитивен и на двете патеки беше Honda. Особено добар настап имаше Маркез но исто така добри беа и Педроса и Кратчлоу. Исто така и Ducati беа добри во Сепанг. Лоренцо таму заврши на првото место но тука имаше проблеми. Ќе мораме да почекаме до Катар за да видиме што ќе се случи.“

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.