MotoGP

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се најдоа во ќор-сокак

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се чини дека се најдоа во ќор-сокак, барем судејќи според интервјуто што Британскиот возач го даде за MCN.com.

Следете нè на:

 

silverstone cal monster yamaha tech 3 crutchlow 800Дали ќе ја повтори грешката на Бен Спиз и ќе премине во сателитски тим на Дукати?

Преговорите помеѓу Кал Кратчлоу и Јамаха се чини дека се најдоа во ќор-сокак, барем судејќи според интервјуто што Британскиот возач го даде за MCN.com.

Во моментов, возачот на Јамаха Тек 3 се наоѓа на четвртото место во генералниот пласман и има освоено три места на подиумот.

Кратчлоу сака фабрички мотоцикл но е подготвен да остане во Тек 3 уште една сезона доколку добие поголема подршка од тимот и значително зголемување на платата но исто така и доколку му биде ветено дека ќе вози за фабричкиот тим во 2015 година.

Сепак Лин Џарвис не може да му гарантира место на Кратчлоу, особено доколку Хорхе Лоренцо и Валентино Роси одлучат да останат во тимот и по 2014 година.

„Она што Јамаха може да ми го понуди во моментов не е тоа што го барам. Мислам дека заслужувам повеќе и отворено и кажав на Јамаха дека сакам да останам и дека сакам двегодишен договор. Првата година да возам за Тек 3, а втората за фабричкиот тим. Но тие неможат да ми го гарантираат тоа. Лин Џарвис (шефот на Јамаха) изјави дека доколку Хорхе и Роси одлучат да останат тогаш нема да има место за мене во 2015 година. Тие ќе ми понудат едногодишен договор но ми кажаа дека доколку можат, ќе ги задржат Хорхе и Валентино во Јамаха и во 2015 година и нема да има место за мене,” изјави Кратчлоу за Британската интернет страна.

Кратчлоу е во преговори и со Дукати кои сакаат да го имаат во тимот пред се поради големата подршка што возачот ја има во Италија. Но доколку Италијанскиот производител одлучи да го задржи Ники Хејден уште една сезона, единствената опција на Кратчлоу е да вози за сателитскиот тим на Дукати со можност да премине во фабричкиот тим во 2015 година.

 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.