MotoGP

MotoGP: Трката во Аргентина останува на истата патека до 2021 година

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Следете нè на:

 

А со оглед на тоа дека голем број на луѓе од цела Јужна Америка пристигнуваа на трката, задоволен од ваквата одлука е и гувернерот на провинцијата, Герардо Замора.

„Задоволни сме што ја продолживме соработката. Dorna повторно инвестираше во нас. Горди сме бидејќи многу страствени луѓе работеа напорно за да се обезбеди ова. Покрај приватните инвестиции работевме и на јавната инфраструктура. Задоволни сме и од тоа дека бројот на фанови на секоја трка се зголемува а тоа има позитивно влијание на економијата како и на целиот регион.Оние кои досега немале можност да дојдат на оваа трка, сега ќе имаат шанса да го направат тоа во следните три години.“

„За прв пат има континуитет бидејќи напорно работевме на ова откако започна целиот проект во 2004 година,“ додаде Карлес Јорба, директор за операции во Dorna. „Ова продолжување на договорот ни овозможува да продолжиме со работата и да му дадеме дополнително значење на Јужно Американскиот пазар кој е навистина важен за MotoGP. Возачите, тимовите и фановите сметаат дека оваа патека е одлична. “

argentina race 2012 1

Постоеа гласини дека MotoGP би можел да се пресели на новата „Villicum “ патека која се наоѓа на југот на државата. Оваа патека во 2018 година за прв пат беше домаќин на трка од Светскиот Супербајк шампионат. Една од најомилените трки во сезоната, „Termas de Rio Hondo “  е исто така доста тешка за тимовите пред се во однос на транспортот и логистиката што пак ги зголеми шпекулациите дека таа ќе се префрли на друга патека.

Оваа трка во последните неколку сезони беше навистина интересна. На една од трките Џек Милер стартуваше од првата позиција а вториот возач зад него беше дури четири реда подолу на патеката. На друга трка, Марк Маркез доби казна бидејќи премногу време се задржа во гаражата а потоа за време на трката тој го истурка Валентино Роси надвор од патеката.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.