MotoGP

Алваро Баутиста откри како се прилагодува на Светскиот Супербајк Шампионат

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Следете нè на:

 

Шпанскиот возач, кој помина девет години во MotoGP, во изминативе две недели го имаше своето деби на новиот мотоцикл но исто така беше и тест возач за MotoGP тимот на Ducati, откако нивниот актуелен возач, Микеле Пиро мораше да замине на операција. Иако 34 годишниот возач вели дека не му било никаков проблем да се менува од еден на друг мотоцикл, Баутиста најави дека ќе го промени својот стил со цел да го прилагоди да одговара на V4 но и на Супербајк серијата која користи Pireli пневматици но и различни електронски спецификации.

„Секогаш кога ќе се качиш на MotoGP мотоцикл, чувството е прекрасно. Моќта, електрониката, менувачот, “ изјави Баутиста во Херез. „Разликата кога ќе го споредите со мотоцикл од Супербајк серијата е навистина голема. Зимата во Шпанија е ладна и од Ducati ќе побарам да ми обезбедат Panigale бидејќи тој е повеќе сличен на мотоциклот кој го користев во минатото. Но за време на паузата нема да возам со тој мотоцикл бидејќи е премногу ладно и не сакам да ризикувам. 

Баутиста исто така вели и дека ќе ја модификува зимската тренинг програма за да се прилагоди на новата шема на серијата која од 2019 година ќе има три трки во текот на еден викенд.

„Имам претстава што ме очекува во Јануари и затоа ќе работам напорно за да се подготвам физички и психички за новата сезона. Во текот на Божикните празници телото е секогаш опуштено. Мислам дека тренингот повеќе или помалку ќе биде ист. Треба да откријам што треба да направам следно бидејќи оваа сезона ќе биде различна со минатата. Се уште не знам како да ги задржам истите перформанси во текот на целиот тркачки викенд.“

Баутиста го замени Марко Меландри во тимот на Ducati и во следната сезона ќе му биде тимски колега на Чез Дејвис. Се очекува Шпанскиот возач и во иднина да продолжи да биде тест возач на Ducati заедно со Микеле Пиро.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.