MotoGP

MotoGP: Сузуки го презентираше тимот, моторот развива над 230кс

Сузуки денеска официјално го презентираше Suzuki ECSTAR МотоГП тимот за кој годинава ќе настапуваат Алеш Еспергаро и Маверик Вињалес.

Следете нè на:

 

team suzuki ecstar maverickdavidealeixМаверик Вињалес (#25), тимскиот шеф Давиде Бривио (во средина) и Алеш Еспергаро (#41)

Сузуки денеска официјално го презентираше Suzuki ECSTAR МотоГП тимот за кој годинава ќе настапуваат Алеш Еспергаро и Маверик Вињалес.

Иако тимот од претходно и беше познат на јавноста, на денешната прес конференција беше презентиран новиот главен спонзор, брендот на моторни масла Ecstar чие име е додадено и во името на тимот. Ecstar е моторно масло кое се произведува од 1984 година како оригинален производ на Сузуки.

Освен презентацијата на возачите, боите на моторите и новиот спонзор, од тимот презентираа и парцијални технички карактеристики за GSX-RR. Според нив моторот со зафатнина од 1000цм3 ќе развива повеќе од 230кс податок кој е веќе познат со оглед на тоа што Карел Абрахам во 2012 година објави дека неговото не-фабричко Дукати развива 250кс. GSX-RR е придвижуван од агрегат е со водено ладење, четворотактен линиски мотор со четири цилиндри и DOHC 4-вентили.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.