MotoGP

MotoGP: Сите тимови користат Ohlins суспензии, но тој монопол нема да трае долго

Помина долго време откако последен пат имавме таква еднаквост во премиерната класа, особено во делот на суспензијата.

Следете нè на:

 

Оваа сезона Шведскиот производител Ohlins ќе биде единственото име на патеката. Единствените два тима кои ја користеа суспензијата на Showa во текот на минатата сезона не се веќе тука или го променија производителот.

Последниот тим кој имаше Showa суспензии беше Gresini, но тоа се случи во 2014 година. Откако спонзорот GO&FUN ги напушти, тимот кој беше воден од Фаусто Гресини не успеа да ги собере парите кои му беа потребни да ги обезбеди машините на Honda. Поради тоа беше приморан да одбере други мотоцикли.

Во 2015, тимот Gresini ги користеше машините на Aprilia за своите возачи Штефан Брадл и Алваро Баутиста.  Договорот им важи до 2016 година.

Минатата сезона, Cardion AB користеше мотоцикл на Honda кој беше опремен со Showa суспензија. Сепак, Чешкиот тим стави крај на својата авантура во MotoGP по само неколку години откако нивниот возач Карел Абрахам помина повеќе време надвор од патеката, опоравувајќи се од повредите, отколку што се натпреваруваше. 

Cardion AB нема да биде дел од MotoGP оваа сезона бидејќи се повлекоа од MotoGP. Карел Абрахам ќе се испроба оваа година во Супербајк шампионатот со тимот на Milwaukee BMW. Барем засега, тоа го означува крајот на Showa суспензиите во премиерната класа.

Интересен податок, Showa, која е во сопственост на Honda, се обиде да го убеди HRC да ги користи нејзините суспензии, но не успеа во тоа. Се чини дека технологијата на Ohlins е многу понапредна во споредба со онаа на Јапонскиот производител.

motogp showaShowa не го убеди HRC да ги користи нејзините суспензии

Во секој случај, монополот на Ohlins нема да трае долго. Во 2017, KTM ќе се вратат во MotoGP со комплетен фабрички тим и два мотоцикли кои комплетно ќе бидат произведени од Австријците. Под ова се подразбира дека тие ќе користат и сопствени суспензии, обезбедени од WP.

Со право можеме да кажеме дека монополот на Ohlins ќе трае се до трката во Валенсија оваа сезона, кога ќе дебитира тимот на KTM со помош на вајлд карта. WP одлично ја врши својата работа во Moto2 шампионатот. Минатата сезона, Џонатан Зарко ја освои титулата.

Во Moto2, WP е во предност. 16 тимови ги имаат избрано Австријците, а 15 тимови се определија за Швеѓаните. Само два тима се определија за KYB.  Останува да видиме дали WP вака ќе се прошири и во премиерната класа.

 

 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.