MotoGP

MotoGP ги забрани аеродинамичните крилца за 2017

„Техничкиот директор ќе биде единствениот кој ќе може да одлучи дали направата или дизајнот потпаѓаат под дефиницијата“

Следете нè на:

 

MotoGP 2017 забраната за аеродинамичните крилца ќе се спроведува под следното правило, кое беше договорено од Гран При комисијата на патеката во Мизано:

„Уреди или форми кои потекнуваат од пластиките и кои не се интегрирани на мотоциклот, а кои можат да обезбедат аеродинамичен ефект, не се дозволени.“

„Техничкиот директор ќе биде единствениот кој ќе може да одлучи дали направата или дизајнот потпаѓаат под оваа дефиницијата.“

krilca motogp

Со давање на последниот збор на техничкиот директор, се избегнува потребата за точно дефинирање на ваквите уреди и форми во правилникот.  Сепак, беше додадено и дека:

„За да се избегне моментот дека предниот дел од пластиките е во форма на крило, а поради безбедноста, предниот дел од пластиките не може да биде испакнат повеќе од 150mm над вертикалната линија, гледано од центарот на предното тркало. (мора да се напомене дека сите пластики кои во моментов се користат се во согласност со ова правило).“

Интересно, новото правило не ја забранува употребата на аеродинамични средства доколку тие се дел од каросеријата.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.