MotoGP

Џек Милер идната година од Хонда се сели во тимот на Pramac Ducati

Како и што се очекуваше, стигна официјална потврда дека Џек Милер ќе ја напушти Honda и од 2018 година ќе настапува за Pramac Ducati.

Следете нè на:

 

Како и што се очекуваше, стигна официјална потврда дека Џек Милер ќе ја напушти Honda и од 2018 година ќе настапува за Pramac Ducati. Милер потпиша договор директно со Ducati и ќе биде нов тимски колега на Данило Петручи. Иако се уште не се знае со каков мотоцикл ќе настапува, се очекува Петручи да го добие најновиот модел на Desmosedici  додека пак Милер веројатно ќе настапува со некоја постара верзија.

IMGP7561 copyЏек Милер

HRC одлучија да не го продолжат договорот со Милер, а иако постоеше можност тој да потпише договор со Marc VDS, сепак мали беа шансите повторно да успее да се искачи во хиерархијата на Honda. Австалиецот исто така ќе настапуваше и со постар мотоцикл, а не е ниту сигурно дали ќе успееше да ги задржи и истите механичари.

Наместо тоа, Милер сега ќе му се приклучи на Ducati и ќе стане првиот возач по Кејси Стонер на кој му успеало тоа. Тој ќе го заземе местото на Скот Рединг чија што иднина се уште е неизвесна.

Со тоа што потпиша само едногодишен договор, Милер исто како и Петручи, следната сезона ќе може да се бори да добие фабрички мотоцикл.

Милер е дел од HRC уште од неговите денови во Moto3. После дебитанстската сезона на која настапуваше на LCR во следните две сезони тој возеше за Marc VDS. Влезе во историјата со изненадувачката победа на трката во Асен во 2016 година, која е прва победа за некој сателитски возач од 2006 година. Оваа сезона негов најдобар пласман е шестото место и е на пат да ја заврши својата најдобра MotoGP сезона.

Уште пред да започне летната пауза се зборуваше дека тој веќе потпишал договор со Pramac, но се појавија сомнежи по неговиот настап на трката Suzuka 8 Hours. Иако постои можност неговото место во Marc VDS да го заземе Рединг, Англичанецот имаше доста проблеми во изминатиот период со RC213V и се чини дека ќе се врати во Gresini.

Во меѓувреме, Marc VDS ќе треба да бидат доста креативни за да пронајдат соодветен возач кој ќе му биде партнер на дебитантот Франко Морбидели.

Со оглед на тоа дека Pramac веќе го комплетираше својот тим за сезоната 2018, сега остануваат уште Avintia (двајца возачи), Aspar (еден возач), Marc VDS (еден возач) и LCR (еден возач) да ја потврдат својата екипа за следната сезона.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.