Мотоцикли

Saietta: Електричен мотор од иднината

motori saietta-eicma-1Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“.

Следете нè на:

 

saietta-eicma-1

Саемот „EICMA“ во Милано изобилуваше со нови модели, концепти, но и претставување на сериски мотоцикли кои се непознати за пошироката јавност, како што е моделот „Saietta“. Иако името му звучи италијански, а изгледот е повеќе од егзотичен, сепак овој модел е производ на Лондонската компанија „Agility Global“. Моторот за прв пат беше претставен на саемот за мотори „MCN“ во Лондон во февруари 2011-та, а беше присутен и на неколку саеми потоа, за да биде повторно изложен во Милано.

saietta-eicma-2

„Saietta“ е достапен во две варијанти, „Saietta S“ и „Saietta R“. Иако визуелно е тешко да ги разликувате, првиот е замислен како урбан електричен мотор, а вториот како електричен брзински мотор на иднината. Гледајќи ги перформансите оправдано е постоењето на два модела,  „Saietta S“ има батерии кои овозможуваат забрзување од 0-100км/ч за 5,6 секунди, и автономија од 94 изминати километри + резерва за 13км. Послабиот модел има оптимален капацитет на батеријата од 4,9kWh, односно максимален од 5,3. Тој тежи 135кг, а батериите развиваат моќност еднаква на 46кс.

saietta-eicma-3

Кај појакиот модел „Saietta R“ забрзувањето е подобрено и изнесува 4,1 секунда за да дојде стрелката на фамозните 100км/ч, а просечната автономија на возење изнесува 120км. Иако звучи нелогично, зголемената автономија се постигнува благодарение на технологијата која овозможува полнење на батериите секојпат кога ја намалувате брзината на моторот. Батериите на овој модел произведуваат моќност еднаква на 91кс, па дефинитивно нема да му забележите за недостатокот од звук.

Сепак време е да ја прекинеме научната фантастика. Цената на „Saietta S“ изнесува 16.000 евра, а на „Saietta R“ 21.000 евра.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.