×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/brutuseicma

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/brutuseicma

Мотоцикли

Brutus: Теренско возило на две тркала

motori brutus-eicma-1Еден од моторите кои го привлече нашето внимание на саемот „EICMA“ во Милано беше производот на компанијата „Over“, наречен „Brutus“.

Следете нè на:

 

Еден од моторите кои го привлече нашето внимание на саемот „EICMA“ во Милано беше производот на компанијата „Over“, наречен „Brutus“. Ѕверот засега е во пред-продукциска фаза, но според зборовите на надлежните веќе следната година Брутус ќе влезе во сериско производство.

Иако наликува на набилдан крос мотор, концептот и намената на Брутус е возење по површини (ситен песок, кал, вода, снег...) на кои е тешко да се помине со било каков друг мотор легален за улично возење, а истовремено тоа да биде забавно за возачот. Не ни беше дозволено да седнеме на моторот, но според габаритот не се работи за мотор со кој лесно ќе се управува. Сепак според дизајнерот на моторот, Александро Тартарини (поранешен дизајнер на „Lambretta“ и син на сопственикот на „Italjet“), големите тркала од „Maxxis“ не се пречка или потешкотија, туку напротив ќе помогнат во полесното управување со Брутус.

Зад огромниот рам се крие агрегат со зафатнина од 750цц кој развива 49кс, тежината не беше наведена во техничката спецификација, ниту пак сакаа да ни ја откријат, само не уверија дека оние 49кс без проблем ќе го движат моторот. Она што е интересно за Брутус е дека за него ќе се произведува и зимски кит кој вклучува скии наместо предното тркало и гасеница на местото од задното. Дополнително, за Брутус ќе можете да нарачате рол-барови, сајла за влечење и генератор, но она што не изненади е најавата за странична приколка, која да бидеме искрени, не можеме ни да замислиме како ќе изгледа на масивниот Брутус.

brutus-eicma-1{gallery}brutuseicma{/gallery}

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.