Мотоцикли

Разлики помеѓу BMW F800GS и Adventure

Дали новиот BMW F800GS Adventure и ист како F800GS само со поголем резервоар? Не сосема.

Следете нè на:

 

bmw-gs800BMW F800GS

Дали новиот BMW F800GS Adventure и ист како F800GS само со поголем резервоар? Не сосема.

Новиот модел има 24 литарски резервоар (8 литри повеќе отколку F800GS), поинаква каросерија, поголем екран, повисоко седиште, шипка за заштита на моторот.

BMW тврдат дека поголемиот резервоар ќе му овозможи на мотоциклот дополнителни 120km. F800GS Adventure ќе има можност за ASC и ESA.

Табелата подолу ги прикажува техничките разлики помеѓу двата модела.

BMW F800 GS против F800GS Adventure

  BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Резервоар 16 литри 24 литри
Висина на седиште 880 mm 890 mm
Најниска поставеност 850 mm 860 mm
Опција за спуштање да, 820 mm не
Тежина 214 kg 229 kg
Макс. товареност 230 kg 225 kg
Димензии Д / Ш / В 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Потрошувачка на бензин    
при 90 / 120 km/h 3.8 / 5.2 l 4.3 / 5.7 l
Цена 12.500 € наскоро

Динамикс од Скопје е увозник на мотоцикли од програмата на BMW.

 

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.