Мотоцикли

Кажете и збогум на Hayabusa

„После 20 години прекинува прозиводството на големиот мотоцикл на Suzuki“

Следете нè на:

 

Во минатото нарекуван „Кралот на брзината“ , Suzuki Hayabusa ќе замине во историјата поради се построгите Европски правила за емисија на штетни гасови.  Euro4 правилата стапија на сила на 1-ви Јануари 2016 година а Hayabusa не ги исполнува. Останатите вакви модели во поголемиот дел од светот ќе можат да се продаваат до крајот на 2018 година. Во САД имаме поинакви закони за загадувањето , но и покрај тоа Suzuki одлучи да го запре производството.

Веќе подолго време постоеја гласини дека овој модел на Suzuki ќе го напушти пазарот, но исто така имаше и гласини дека ќе добие нова технологија, како што е полу автоматската трансмисија. Но откако од Јапонската фабрика излезе и последниот модел на GSX1300-R, како точни се покажаа гласините дека тој ќе прекине со производство. Компанијата одлучи да го заштити брендот Hayabusa па евентуално во иднина би можеле да очекуваме да се врати на пазарот. Сепак, тоа нема да се случи во 2019 и 2020 година, но кога ќе се појави, сигурно ќе биде поголем, помоќен и побрз.

hayabusa 2

Дали следната Hayabusa ќе биде „turbo“ или „ supercharged “ како што е Kawasaki H2? Дали ќе има полу автоматска трансмисија? Дали ќе изгледа како концептот GSX кој го видовме на мото шоуто во Токио? Само времето ќе покаже но Suzuki мора наскоро да направи нешто кое ќе може да им се спротистави на Kawasaki ZX-14 и H2. Можеме да очекуваме новиот мотоцикл да има повеќе од 200 коњски сили како и речиси 1500cc.

hayabusa 3

Се додека не се појави новиот мотоцикл, ние можеме да уживаме во 2019 Suauki Hayabusa GSX1300-R. И покрај тоа што поминаа речиси 11 години од последната голема промена која беше направена на овој модел, тој уште е доволно брз. А доколку ги погледнеме спецификациите за сезоната 2019 можеме да видиме дека тие не се разликуваат премногу од претходната година.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.