Мотоцикли

Aprilia ја тестираше новата RS 660

Како што предвидовме, се чини дека нема да чекаме премногу долго за да ја видиме продукциската верзија на Aprilia RS 660 спортскиот мотоцикл. На Фејсбук веќе се појавија фотографии каде што може да се види дека веќе е започнато со тестирањето на машината.

Следете нè на:

 

На сликите можат да се забележат два мотоцикли, едниот наменет за улица, а другиот за тркачка патека. Aprilia RS 660 изгледа како да е подготвена за сериско производство и можеме да очекуваме да дебитира на EICMA следната година. Мотоциклот најверојатно ќе биде претставен како модел за сезоната 2020.

Како што веќе знаеме од концептот, Aprilia RS 660 спотскиот мотоцикл има parallel-twin мотор кој се базира на V4 кој пак може да се најде кај RSV4 супербајк.

Во однос на моќноста, можеме да очекуваме моделот да има над 130 коњски сили што би го направила навистина моќна машина. А токму тоа е и целата поента.

Aprilia RS 660 spy photo 01

Креиран да биде лесен мотцикл кој има високи перформанси, Aprilia RS 660 сигурно ќе привлече големо внимание во „supertwin“ категоријата во која во моментов доминираат мотоциклите како што е Kawasaki Ninja 650.

Се надеваме дека Aprilia ќе го остави овој мотоцикл под 650cc за да можеме да го гледаме на трки како што е Lightweight TT класата која е дел од Isle of Man TT.

Одличен потег би било и додавањето на добрата APRC електроника. Ова е навистина изводливо со оглед на тоа дека овие напредни помагала оригинално беа креирани за RSV4 платформата која е многу блиска со RS 660.

Aprilia RS 660 spy photo 02

Секако, цената на мотоциклот ќе биде главниот дел. Kawasaki Ninja 650 се продава по цена од 7400 евра што значи дека Aprilia RS 660 максимално би можела да достигне до 10 000 евра.

Правејќи ја оваа машина да биде платформа би ги намалила трошоците на голем број на проекти. Но, треба да се знае и дека Piaggio во последно време е многу агресивен со своите цени, нешто што можевме да го видиме кај Moto Guzzi V85 TT.

Дали и Aprilia RS 660 ќе го направи истото? Само времето ќе покаже, а ние имаме уште 11 месеци за да дознаеме. Или пак можеби тоа ќе се случи порано?

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.