Мотоцикли

Ducati го претстави 2019 Scrambler Icon

Ducati ја претстави последната верзија на Scrambler Icon кој сега има нов електронски пакет како и мали промени во дизајнот.

Следете нè на:

 

Оваа верзија доаѓа после 4 години откако беше објавен првиот модел од овој бренд и кој се продаде во 55 илјади примероци. Благодарение на неговиот изглед како и на тоа дека е лесен за возење, моделот од 2015 година стана десетиот најпродаван мотоцикл кој има зафатнина поголема од 500cc. Ова беше прва ваква награда за компанијата со седиште во Болоња.

Ducati Scrambler Icon

Денеска, Scrambler за Ducati значи многу повеќе отколку само еден обичен мотоцикл. А последниот модел ветува дека ќе биде многу забавен, удобен и безбеден благодарение на новата електронија, пред се на Bosch Cornering ABS.

Засега нема никакви најави дека моторот и шасијата претрпеле некакви промени. Актуелниот модел се уште го има 803cc, L-twin, 4 тактниот мотор со воздушно ладење на Ducati и кој има 75 коњски сили и вртежен момент од 68Nm. Сепак, шест брзинскиот менувач сега има помека хидраулична контрола.

Ducati Scrambler Icon wheel

Во однос на стилот, тој е многу сличен со претходните верзии. Има светли бои, алуминиумски држачи и единечно предно светло. Но, предното светло е сосема ново и сега на него е додадено LED DRL за да се добие подобра видливост.

Мотоциклот има и високи, долги рачки, ново седиште и променета суспензија. Исто како и останатите вакви мотоцикли и овој модел не е премногу тежок(очекуваме да биде некаде околу 170кг), а исто така има и низок центар на гравитација.

Новиот модел ќе се најде на продажба од ноември и ќе биде достапен во две бои: Atomic Tangerine или класичната 62 Yellow. И двете верзии ќе имаат црна рамка и црно седиште.

Со оглед на тоа дека наскоро ни пристигнуваат Intermot и EICMA, можете да очекувате голем број на нови и интересни модели.

Ducati Scrambler Icon Dash

Би можело да ве интересира

„Се обидовме да работиме на електрониката. Исто така најдовме и подобар баланс во споредба со минатата година. Мотоциклот работи подобро.“ - Валентино Роси.

Се повеќе и повеќе земји ширум светот сакаат да станат дел од MotoGP.

„Не е случајност и не се работи само за една трка. Од минатата година на патеките во Мисано и Арагон, постојано се наоѓаме блиску до подиумот“ – Давиде Бривио.

Мојата главна цел е да се обидам и да дојдам до место во некој фабрички тим. Би сакал тоа да биде Ducati.

Организаторите на релито Дакар објавија дека познатата трка од Јужна Америка ќе се префрли во Саудиска Арабија.

„Имавме поинаков проблем во споредба со вчера“ – лошиот старт на сезоната за Хорхе Лоренцо продолжи и на патеката во Тексас.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.