Мотоцикли

Патентот на BWM го откри изгледот на новиот S1000RR 2019

Денеска имавме можност добро да го погледнеме 2019 BMW S1000RR, кој после долго тестирање најверојатно ќе дебитира за време на EICMA шоуто во Милано. Сепак, постојат најави дека мотоциклот би можеле да го видиме и на INTERMOT кој се оддржува во Келн, Германија.

Следете нè на:

 

Опишан како „game changer“ во супербајк категоријата,  2019 BMW S1000RR уште еднаш ќе го промени сето она што го очекуваме во оваа категорија.

Сега откако се појавија неколку слики од дизајнот на мотоциклот, можеме да го видиме секој детал од моделот. Првата промена се однесува на моторот кој е комплетно нов и кој според нашите информации ќе има радилица која се врти обратно од стрелките на часовникот.

2019 BMW S1000RR superbike design patent 06

Според дизајнот на моторот можеме да очекуваме и поголема моќност, особено ако мотоциклот добие некои делови од моделот кој дебитираше минатата година, BMW HP4 race. Постојат и гласини дека ќе има и некои промени кај варијабилните вентилите но за тоа се уште немаме потврда.

А со новиот мотор доаѓа и нова рамка. Основната шасија се уште е составена од алуминиум но можеме да видиме дека има промени кај задната подрамка. Исто така има промени и кај задната вилушка која сега е многу слична како кај мотоциклите кои се дел од MotoGP и WorldSBK. Вакво нешто немаше во изминативе десетина години но изгледа дека сега работите се променети.

2019 BMW S1000RR superbike design patent 05

Вреди да се напомене дека новиот BMW S1000RR има интересно решение за тоа како да се намали емисијата на штетни гасови. Тие креираа издувен систем кој е составен од три дела.

Ова решение би требало не само да го намали звукот кој доаѓа од 999cc inline-four моторот туку исто така да ги намали и штетните гасови. Ова е од особена важност бидејќи BMW S1000RR 2019 ќе мора да биде во согласност со Euro5 стандардот до 2021 година.

2019 BMW S1000RR superbike design patent 03 1

Визуелно, BMW S1000RR е комплетно различен од она на што сме навикнати да ни доаѓа од  германската компанија. Повеќе го нема асиметричното предно светло кое беше дел од секој модел на BWM во изминативе десетина години. Наместо тоа сега имаме двојни предни светла, а помеѓу нив има простор преку кој воздухот пристигнува во воздушната кутија. Компактен и лесен, се чини дека 2019 BMW S1000RR е подготвен за тркачка патека. 

2019 BMW S1000RR superbike design patent 04

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.