Мотоцикли

Moto Guzzi V85 TT

Се појавија нови информации за авантуристичкиот модел V85 TT на Moto Guzzi, а според сликите што можеме да ги видиме на нивната интернет страна, се чини дека ова е конечната верзија.

Следете нè на:

 

Тој ќе има моќност од 80 коњски сили, малку повеќе од тоа што очекувавме да има 850cc V-twin моторот.

Една слика од таблата ни ги открива режимите на возење, можноста да се приклучи телефон, GPS. Засега сѐ уште не е позната неговата цена ниту пак кога ќе биде достапен на пазарот, но штом ќе дознаеме веднаш ќе ве информираме.

Moto Gallery 0

Претставен како концепт минатата година за време на EICMA во Милано, од компанијата тврдеа дека мотоциклот ќе биде комплетно нов и ќе го означи враќањето на компанијата во овој сегмент.

Од Guzzi велат за оваа машина дека е „Класичен Ендуро“, односно комбинација на оф-роуд можности и класичен Moto Guzzi дизајн. Иако не можеме тоа да го видиме на овие фотографии, сепак тој ги има карактеристичните двојни предни светла и резервоар.

moto gallery 4

Она што го држи новиот мотор е челична рамка која ќе работи заедно со асиметричната задна вилушка. Внатре ќе биде и амортизерот како и транасмисијата.

Од компанијата велат и дека сега ќе биде многу послено да се пристапи и да се прилагоди  системот на задната суспензија, а исто така ќе има и поголем простор за издувот. 

Конечната верзија на овој модел ќе ја видиме на саемот за мотори ЕИЦМА во Милано каде ќе добиеме и повеќе информации за него.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.