Мотоцикли

Aprilia RSV4

Кога станува збор за супербајк машини, Aprilia RSV4 се наоѓа на врвот. Токму поради оваа причина, Италијанскиот бренд не сака да прави многу промени на победничката формула.

Следете нè на:

 

Кога станува збор за супербајк машини, Aprilia RSV4 се наоѓа на врвот. Токму поради оваа причина, Италијанскиот бренд не сака да прави многу промени на победничката формула.

После 12 години, Aprilia RSV4 доби уште една голема промена, овој пат пред се во однос на надворешниот изглед но има и неколку технички подобрувања.

Главната новост е изгледот кој е клониран од Aprilia RS 660 дво-цилиндричниот спортски мотоцикл. Тоа значи „dual-layer fairing“ кој ги крие аеродинамичите крилца.

Машината е опремена и со Magneti Marelli 11MP ECU заедно со нов, шест оскен, IMU. Ова значи побрз и попаметен електронски систем, со моторно сопирање на неколку нивоа како и шест режими на возење.

Aprilia RSV4 7 copy

Исто така има и алуминиумска задна вилушка која е полесна отколку порано.

Подобрувања има и кај моторот кој наместо 1,077cc сега има 1,099cc со цел да се надополни она што се загуби со Euro5 хомологацијата.

Ова го оддржува бројот на коњски сили ист (214) но бројот на вртежи е зголемен за 2 lbs•ft. Исто така има и скромно намалување на тежината.

За да видиме дали оваа машина е подобра од неговиот претходник, возевме неколку круга со Aprilia RSV4 на познатата патека Лагуна Сека.

View the embedded image gallery online at:
https://motori.com.mk/motocikli/aprilia-rsv4#sigProId38050870d4

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.