Корисни текстови

Историјата на Јамаха

logoto na yamaha"If you are going to do something, be the best" Тоа е мотото на "Ginichi Kawakami" првиот претседател на Yamaha Motor Company, токму под тоа мото, целосната креативност и силниот, голем дух за предизвици ја прават Јамаха она што е сега, една од најголемите и најконкурентни компании во мото светот.

Следете нè на:

 

logoto na yamaha"If you are going to do something, be the best" Тоа е мотото на "Ginichi Kawakami" првиот претседател на Yamaha Motor Company, токму под тоа мото, целосната креативност и силниот, голем дух за предизвици ја прават Јамаха она што е сега, една од најголемите и најконкурентни компании во мото светот.

Но историјата на Јамаха не започнува со производство на моторцикли...
Далеку во 1877 година Tоракушу Јамаха ја основал компанијата "Nippon Gakki" која подоцна ќе стане корпорација Јамаха, производител на првокласни музички инструменти.

Како компанијата растела успешно, така пробувале да започнат и други бизниси, во текстилната индустрија и сл.

За време не Втората Светска Војна, Јамаха ќе почне со производство на авионски проперели. Токму производството на авионски проперели ќе биде клучен момент за влезот на Јамаха во мото индустријата.

По војната, корпорацијата Јамаха морала да најде начин да продолжи со работа имајќи големо искуство и софтициран алат од производството за авионската индустрија. Тоа е моментот кога е пронајдена/формирана Yamaha Motor Company.

Пред да го произведат својот прв моторцикл Гиничи Каваками патувал низ светот истражувајќи многу за производството на првиот моторцикл да биде како што треба, а не со првото производство да пропадне цела компанија и со тоа и засрами своето име и брендот Јамаха. И покрај патувањата на Гинчини, од негова страна додатно биле испратени неколку инженери во Европа, кој биле учени околу производството на моторцикли. Поточно таа пракса била во "DKW", со кого Јамаха имала долго но неофицијално партнерство.

Едно од дефинитивно најважните знаења и искуства со кое се здобиле инженерите на Јамаха испратени во Европа е добро познатата и недостижна технологија на двотаткните агрегати. Чисто за пример другите производители како Сузуки им биле потребни точно 7 години за да го достигнат нивото на развој кој го имале Јамаха во тој период во Азија.

Сигурно нема да ве зачуди доколку ви кажеме дека првиот моторцикл на Јамаха  125 YA-1  е целосна копија на моделот RT 12 произведен 1949 од "DKW". Единствените две разлики биле 4-степениот менувач, за разлика од 3-степениот оригинален и заменување на преносот од кардан кон примарниот и добро познат пренос со ланец.


Важен модел за Јамаха

Yamaha YA-1

Yamaha YA-1Yamaha YA-1

Јамахата YA-1 која од страна на обожавателите беше прекрстена во црвениот змеј. Додека за некои тој модел беше ништо посебно, искрено гледано беше многу поскап од останатите во таа класа, но Јамаха постепено постигнаа одличен успех со црвениот змеј.

Издржливост:
Неверојатно пред да се пушти во продажба овој модел, беа тестирани и возени дури по 15 000 километри по разновидни патишта. Дури за да биде целосно уверен големиот шеф Гинчи Каваками го извозел моделот YA-1 од Хамаматсу до Токио без никаков проблем.

Убавина:
Со овој модел, Јамаха беше првиот производител на моторцикли кој посветил повеќе внимание на декорацијата на моторциклиот.За декорирањето беше заангажирана познатата фирма за дизајн GK која се наоѓала во Токио и се чини дека токму оваа фирма има дизајнирано голем број од моделите на Јамаха.

Брзина:
Навистина Јамахата покажала одлични перфоманси особено кога е во прашање брзината, токму поради тоа има постигнато одлични резултати на локалните но добро познати и посетени трки како трката на планината Фиџи и 3 освоено место и на планината Асама со 1 освоено место.

Агресивниот став е една од поголемите причини која помогна Јамаха да порасне толку многу кога е во прашање спортските модели. Иако за разлика од другите производители Кавасаки, Хонда и Сузуки, Јамаха има започнато покасно со производство. Со други зборови Јамаха му покажа на светот дека се одлични производители, а тоа укажува само на едно нешто: дека ќе бидат квалитетни и жестоки уште од самиот почеток. 

Други познати модели од тоа време се:

Yamaha YD-1

Yamaha YD-1Yamaha YD-1

Овој модел бил директен ривал на моделот од Сузуки TP

Еве некој основни информации:

Yamaha YD-1
15 hp
70 mph.
185,000 yen

Во споредба со:

Suzuki TP
18 hp
80 mph.
195,000 yen

Уште еден многу важен модел од тоа време е : Yamaha YDS-1

 Yamaha YDS1Yamaha YDS1

Тоа е сонот на сите млади Јапонци во периодот од 1959-1960, не постоел некој што не копнеел по тоа да го има во гаража.

Некои технички инфромации за YDS-1:
20 hp
151 kg
85 mph

Директен ривал на моделот на Хонда CB72.

И од тогаш, историјата на модели и победи се полни ли полни... навистина има многу да се говори.
Денеска, сите знаеме дека Јамаха е еден од главните брендови во светот кога се во прашање моторциклите.
По претставувањето на Хонда, би можеле уште многу да пишуваме за историјата на Јамаха, но да оставиме малку простор за да напишеме нешто и за останатите Јапонски конкуренти... Сузуки и Кавасаки.


Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.