Корисни текстови

10 заповеди од македонските огласи за мотори

Македонските огласи за мотори се полни со забавни огласи. Секој го цени своето, а туѓото го плука, па така после неколку дена разгледување дојдовме до следниот заклучок:

Следете нè на:

 

Македонските огласи за мотори се полни со забавни огласи. Секој го цени своето, а туѓото го плука, па така после неколку дена разгледување дојдовме до следниот заклучок:

cena oglasi fb

1. Моторот не смееш да го фарбаш. Ако го исфарбаш сигурно е тумбан, згмечен меѓу два шлепери или поминат од воз. Зошто иначе би го фарбал? Боже сачувај да ти се свиѓа друга боја освен таа што му ја дале од фабрика.

2. Моторот е фарбан пошто бил направен салата. Си ги исфарбал пластиките ама не ти стигнале пари за капачињата на машината. Пишуваш дека се изгребани од што го лежиш по кривини.

3. Ако купиш егзотика од мотор можеш да го продадеш за максимум 4.000 евра иако е 3-4 години стар и има поминато 3000 км. Што знаат Италијани што е мотор.

4. Ако имаш Јапонец стар 19 години можеш да го ставиш во оглас 5.000 евра. Пошто нели сега му направи сервис, не е паѓан и е најбрз. А и брчи страшно.

5. Цената никако не се пишува на огласот. На секој коментар „Cena?“ одговараш со „inbox“.

6. Кога гледаш оглас и цената е пишана во полето за цена, во насловот и во описот на огласот, ти му коментираш „Cena?“, пошто може има згрешено на сите три места и ќе ја каже вистинската цена.

7. Ако пишува во описот дека продавачот не е заинтересиран за замена, обавезно му нудиш нешто за замена. По можност кола што не се продава во Македонија: Караван, Џип од 5000 кубика, кабриолет со расипан кров, бензинец што лапа 16 литри у место, пак караван. Може ќе се предомисли.

8. Мотор од 2007-ма година е нов мотор. Ако е стар 10 години, тебе ти е нов и нема што тука да се објаснуваш. Пиши го 10.000 евра.

9. Клучни зборови што треба да ги ставиш во насловот за да ја зголемиш цената: „za americki pazar!!!“, „UNIKAT“, „extra cena !“, PERFEKCIJA“, „Kako od salon“, „ODLICEN!“, „Spremen Za Sezona“.

10. Ако моторот е на Бугарски таблици, обавезно во огласот објаснуваш дека тој што ќе го купи лесно може да си го префрли на Македонски. Не пишуваш дека ќе му требаат уште 3.000 евра.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.