Корисни текстови

10 заповеди од македонските огласи за мотори

Македонските огласи за мотори се полни со забавни огласи. Секој го цени своето, а туѓото го плука, па така после неколку дена разгледување дојдовме до следниот заклучок:

Следете нè на:

 

Македонските огласи за мотори се полни со забавни огласи. Секој го цени своето, а туѓото го плука, па така после неколку дена разгледување дојдовме до следниот заклучок:

cena oglasi fb

1. Моторот не смееш да го фарбаш. Ако го исфарбаш сигурно е тумбан, згмечен меѓу два шлепери или поминат од воз. Зошто иначе би го фарбал? Боже сачувај да ти се свиѓа друга боја освен таа што му ја дале од фабрика.

2. Моторот е фарбан пошто бил направен салата. Си ги исфарбал пластиките ама не ти стигнале пари за капачињата на машината. Пишуваш дека се изгребани од што го лежиш по кривини.

3. Ако купиш егзотика од мотор можеш да го продадеш за максимум 4.000 евра иако е 3-4 години стар и има поминато 3000 км. Што знаат Италијани што е мотор.

4. Ако имаш Јапонец стар 19 години можеш да го ставиш во оглас 5.000 евра. Пошто нели сега му направи сервис, не е паѓан и е најбрз. А и брчи страшно.

5. Цената никако не се пишува на огласот. На секој коментар „Cena?“ одговараш со „inbox“.

6. Кога гледаш оглас и цената е пишана во полето за цена, во насловот и во описот на огласот, ти му коментираш „Cena?“, пошто може има згрешено на сите три места и ќе ја каже вистинската цена.

7. Ако пишува во описот дека продавачот не е заинтересиран за замена, обавезно му нудиш нешто за замена. По можност кола што не се продава во Македонија: Караван, Џип од 5000 кубика, кабриолет со расипан кров, бензинец што лапа 16 литри у место, пак караван. Може ќе се предомисли.

8. Мотор од 2007-ма година е нов мотор. Ако е стар 10 години, тебе ти е нов и нема што тука да се објаснуваш. Пиши го 10.000 евра.

9. Клучни зборови што треба да ги ставиш во насловот за да ја зголемиш цената: „za americki pazar!!!“, „UNIKAT“, „extra cena !“, PERFEKCIJA“, „Kako od salon“, „ODLICEN!“, „Spremen Za Sezona“.

10. Ако моторот е на Бугарски таблици, обавезно во огласот објаснуваш дека тој што ќе го купи лесно може да си го префрли на Македонски. Не пишуваш дека ќе му требаат уште 3.000 евра.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.