Занимливости

Отпад за мотоцикли кој им дава нов живот на старите мотори

Скриен од љубопитните погледи, во северниот дел на планината „Pleasant“ во САД се наоѓаат гробиштата на извитканиот метал и фаровите.

Следете нè на:

 

CMB MotorcycleGraveyard 02Сопственикот на отпадот со нетрпение го чека топењето на снегот

Скриен од љубопитните погледи, во северниот дел на планината „Pleasant“ во САД се наоѓаат гробиштата на извитканиот метал и фаровите. 

Отпадот за мотори и моторни санки успешно се разви во изминативе години под раководство на Стивен Томпкинс, претседател на компанијата која раководи со отпадот.

„Веројатно е еден од најголемите во државата,“ изјави Томпкинс. „Има помеѓу 7.000 и 8.000 мотори и санки.“

На почетокот на седумдесетите, татко му на Томпкинс го отворил отпадот. Неговата цел пред да се пензионира била тој да има големина од 40 хектари.

CMB motorcyclegraveyard 01-300x200По 32 години работа на отпадот, Дејв Рајкман, кој сега работи како менаџер за продажба, се сеќава колку беше голем кога прв пат го виде.

„Тој само се зголемува,“ изјави Рајкман. „Кога прв пат започнав тука, можеби имаше само 4 хектари на кои имаше делови. Сега има 10-на хектари покриени само со делови.”

Местото постојано се менува.  Доаѓаат стари модели кои се веќе максимално искористени.

„Можете да одите таму секој ден и постојано да наоѓате нешто ново,“ изјави Рајкман. „Мислам дека никогаш не сум отишол во истата област два пати.“

Кога клиентот ќе го посети отпадот, го испраќаме во вистинската насока и тој разгледува се додека не го пронајде она по што дошол.

Нормално, на отпадот можете да најдете делови кои ги нема во продавниците. Само треба да барате внимателно. Тука има делови од секакви мотоцикли.

Со четири до пет вработени, зимата е најзафатениот период од годината заедно со првиот дел од пролетта кога мотоциклите повторно почнуваат да се возат. Понекогаш дури и дилерите на мотоцикли доаѓаат на отпадот.

„Првично започнавме само со санки за снег, но моравме да имаме нешто и во текот на летото,“ изјави Томпкинс. „Ги додадовме и мотоциклите за никој да не мора да бара нова работа кога ќе дојде Јуни.“

Сепак, кога зимата ќе се задржи толку долго како оваа година, времето ни претставува проблем бидејќи отпадот не е покриен.

„Тоа влијае на нас. Доколку има многу снег тешко дека ќе можете да најдете нешто. Плус ако е многу лошо времето, клиентите не излегуваат,“ изјави Рајкман.

Рон Конер, жител на градчето Cedar Lake, е клиент кој доаѓа на отпадот веќе дваесет години. Тој изјави дека добро го познава отпадот бидејќи долго време поминал барајќи делови за косилки за трева.

„Тие имаат се што ви е потребно и тоа ми се допаѓа. Прв пат слушнав за ова место од мојот зет,“ изјави Конер.

Рајкман ужива кога може да му помогне на некого кој почнува проект од нула. Некои луѓе кои повторно доаѓаат, носат слики од работите што ги направиле.

„Имаше еден дечко кој дојде само со дел од издувниот вентил и ми кажа дека сака да направи моторцикл, се присетува Рајкман. Му кажав дека започнува од погрешен дел.“

Како ситните делови кои им даваат живот на мотоциклите, Томпкинс изјави дека бизнисот се прилагодил на бавната економија и ги направил потребните промени.

Ваков отпад во Македонија би бил одлично место за пронаоѓање на оние делови за постари мотоцикли до кои е невозможно да се дојде, но од друга страна, имајќи ги во предвид цените на мотоциклите кај нас, сигурни сме дека нема да успее.

Извор: „MotorcycleNews.com

 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.