Занимливости

Новата технологија на BMW може да спаси животи

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Следете нè на:

 

Автономниот мотоцикл на BMW е развиен со цел да го намали бројот на несреќи. Користејќи GPS и радар за да се надгледува позицијата на возење како и целосно автоматски систем на возење, оваа машина може самостојно да вози на тркачка патека, да избегнува пречки па дури и сама да тргне и да застане. Иако во овој случај возачот воопшто не е потребен, од BMW велат дека не треба да не фаќа паника.

riderless bmw 1

„Можеме да ги менуваме брзините и да го управуваме мотоциклот без возач. Но нашата цел не е да направиме целосно автономен мотоцикл,“ изјави безбедносниот експерт на BMW, Стефан Ханс. „Овдека се работи на развој и ако можеме да направиме мотоцикл кој може да се справи со сите предизвици тогаш тој може да му биде од голема помош на возаот.“

„Техничкиот напредок во однос на безбедноста се развива многу побавно кај мотоциклите. На пример, ABS сопирачките најпрво се појавија кај автомобилите а дури десет години подоцна и кај мотоциклите. Контролата на тракцијата дојде дури 20 години подоцна. Автомобилите сега можат да интервенираат пред да се случи нешто опасно. Сакаме да го воведеме тоа и кај мотоциклите со цел во иднина да се избегнат несреќите.“

riderless bmw 4

Сите работи кои вообичаено би ги контролирал возачот, сега имаат електро-механичка контрола. Постои „steering actuator“ кој ја контролира патеката на движење, потоа автоматски кумплуг и менувач. Гаста „Ride-by-wire “ сега целосно се контролира преку компјутер, а има и потпирач кој самиот се повлекува штом  мотоциклот почне да се движи. Со помош на податоците кои доаѓаат од IMU како и од GPS системот, се овозможува мотоциклот да остане во исправена позиција. Секако, ова бара голем број на пресметки.

Мотоциклот исто така има и радар кој е многу сличен на системот кој спречува несреќи кај автомобилите. Тој му овозможува мотоциклот да ја забележи опасноста која доаѓа и соодветно да реагира.

Од BMW не сакаат да откријат кога оваа технологија ќе се најде кај нивните улични модели но може да се очекува ова да се случи во следните неколку години.

riderless bmw 3

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.