Занимливости

Новата технологија на BMW може да спаси животи

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Следете нè на:

 

Автономниот мотоцикл на BMW е развиен со цел да го намали бројот на несреќи. Користејќи GPS и радар за да се надгледува позицијата на возење како и целосно автоматски систем на возење, оваа машина може самостојно да вози на тркачка патека, да избегнува пречки па дури и сама да тргне и да застане. Иако во овој случај возачот воопшто не е потребен, од BMW велат дека не треба да не фаќа паника.

riderless bmw 1

„Можеме да ги менуваме брзините и да го управуваме мотоциклот без возач. Но нашата цел не е да направиме целосно автономен мотоцикл,“ изјави безбедносниот експерт на BMW, Стефан Ханс. „Овдека се работи на развој и ако можеме да направиме мотоцикл кој може да се справи со сите предизвици тогаш тој може да му биде од голема помош на возаот.“

„Техничкиот напредок во однос на безбедноста се развива многу побавно кај мотоциклите. На пример, ABS сопирачките најпрво се појавија кај автомобилите а дури десет години подоцна и кај мотоциклите. Контролата на тракцијата дојде дури 20 години подоцна. Автомобилите сега можат да интервенираат пред да се случи нешто опасно. Сакаме да го воведеме тоа и кај мотоциклите со цел во иднина да се избегнат несреќите.“

riderless bmw 4

Сите работи кои вообичаено би ги контролирал возачот, сега имаат електро-механичка контрола. Постои „steering actuator“ кој ја контролира патеката на движење, потоа автоматски кумплуг и менувач. Гаста „Ride-by-wire “ сега целосно се контролира преку компјутер, а има и потпирач кој самиот се повлекува штом  мотоциклот почне да се движи. Со помош на податоците кои доаѓаат од IMU како и од GPS системот, се овозможува мотоциклот да остане во исправена позиција. Секако, ова бара голем број на пресметки.

Мотоциклот исто така има и радар кој е многу сличен на системот кој спречува несреќи кај автомобилите. Тој му овозможува мотоциклот да ја забележи опасноста која доаѓа и соодветно да реагира.

Од BMW не сакаат да откријат кога оваа технологија ќе се најде кај нивните улични модели но може да се очекува ова да се случи во следните неколку години.

riderless bmw 3

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

На ред е седмата рунда од МотоГП шампионатот која викендов ќе се вози на патеката Каталуња во близина на Барселона.

Валентино Роси вели дека нема причина за загриженост околу неговата иднина во Премиерната класа и покрај тоа што го имаше можеби најлошиот викенд во неговата 23 годишна кариера.

Нашите извори од MotoGP гаражите откриваат дека би можело да има големи промени на патеката во сезоната 2020.

Кога дојде поканата за присуство на презентацијата на двата мотоцикли на Honda, CB650R и CBR650R, навистина бев заинтересиран да отидам. На хартија, моделот 650 изгледа како еден од најпотценетите модели но навистина сакав самиот да проценам дали тоа е вистина или не.

Откако Данило Петручи победи на трката во Муџело, Џек Милер вели дека би бил среќен доколку остане дел од тимот и во 2020 година.

Дали затворањето на визирот на вашата кацига го прави воздухот што го дишете опасен?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Листа на мото настани

  • 14 Јуни 2019 - 16 Јуни 2019
  • Кавадарци

  • 28 Јуни 2019 - 29 Јуни 2019
  • Gradski Bazen Kumanovo
  • bul.Oktomvriska Revolucija, 1300 Kumanovo

  • 28 Јуни 2019 - 29 Јуни 2019
  • Clubhouse 3313
  • Илинденска 138, Скопје

  • 26 Јули 2019 - 28 Јули 2019
  • Клубски дом
  • Планина Плачковица

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.