Занимливости

Новата технологија на BMW може да спаси животи

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Следете нè на:

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

Автономниот мотоцикл на BMW е развиен со цел да го намали бројот на несреќи. Користејќи GPS и радар за да се надгледува позицијата на возење како и целосно автоматски систем на возење, оваа машина може самостојно да вози на тркачка патека, да избегнува пречки па дури и сама да тргне и да застане. Иако во овој случај возачот воопшто не е потребен, од BMW велат дека не треба да не фаќа паника.

riderless bmw 1

„Можеме да ги менуваме брзините и да го управуваме мотоциклот без возач. Но нашата цел не е да направиме целосно автономен мотоцикл,“ изјави безбедносниот експерт на BMW, Стефан Ханс. „Овдека се работи на развој и ако можеме да направиме мотоцикл кој може да се справи со сите предизвици тогаш тој може да му биде од голема помош на возаот.“

„Техничкиот напредок во однос на безбедноста се развива многу побавно кај мотоциклите. На пример, ABS сопирачките најпрво се појавија кај автомобилите а дури десет години подоцна и кај мотоциклите. Контролата на тракцијата дојде дури 20 години подоцна. Автомобилите сега можат да интервенираат пред да се случи нешто опасно. Сакаме да го воведеме тоа и кај мотоциклите со цел во иднина да се избегнат несреќите.“

riderless bmw 4

Сите работи кои вообичаено би ги контролирал возачот, сега имаат електро-механичка контрола. Постои „steering actuator“ кој ја контролира патеката на движење, потоа автоматски кумплуг и менувач. Гаста „Ride-by-wire “ сега целосно се контролира преку компјутер, а има и потпирач кој самиот се повлекува штом  мотоциклот почне да се движи. Со помош на податоците кои доаѓаат од IMU како и од GPS системот, се овозможува мотоциклот да остане во исправена позиција. Секако, ова бара голем број на пресметки.

Мотоциклот исто така има и радар кој е многу сличен на системот кој спречува несреќи кај автомобилите. Тој му овозможува мотоциклот да ја забележи опасноста која доаѓа и соодветно да реагира.

Од BMW не сакаат да откријат кога оваа технологија ќе се најде кај нивните улични модели но може да се очекува ова да се случи во следните неколку години.

riderless bmw 3

motul makeodnija

Би можело да ве интересира

Благодарение на Мото Азуро имавме прилика да го провозиме новиот Yamaha Tenere 700 и да уживаме во карактеристиките на овој специфичен модел.

Иако МотоГП шампионатот сè уште не е започнат, падокот врие од новостите кои пристигнаа деновива.

Првата трка од Ендуро шампионатот на Македонија за 2020 година ќе се вози на 21-ви јуни во Велес.

Конечно добри вести за љубителите на МотоГП, денеска беше објавен официјалниот календар според кој сезоната конечно ќе започне на 19-ти јули со трката во Херез.

На листата на откажани трки за 2020 денеска беше додадена и легендарната Муџело.

Трката која требаше да се вози на 7-ми јуни на патеката Орман крај Скопје се одложува до следниот викенд, односно 14-ти јуни.

Реклами

Листа на мото настани

  • 19 Јуни 2020 - 21 Јуни 2020
  • Club house
  • Скопје, Водно

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.