×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/ducati-retro

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/dukati-muzej

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/ducati-retro

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/dukati-muzej

Занимливости

Мотори.ком.мк во посета на музејот и фабриката на Дукати

motori ducati-18Благодарение на нашите пријатели од Динамикс имавме прилика да го посетиме музејот на Дукати во Болоња, а притоа добивме и ексклузивна можност да влеземе во самата фабрика во која се произведуваат сите модели на Дукати.

Следете нè на:

 

 ducati-18Првиот мотоцикл од Дукати, моделот „Cucciolo“

Благодарение на нашите пријатели од Динамикс имавме прилика да го посетиме музејот на Дукати во Болоња, а притоа добивме и ексклузивна можност да влеземе во самата фабрика во која се произведуваат сите модели на Дукати.

Нашиот домаќин ја започна приказната од самиот почеток на италијанскиот гигант. Верувале или не, Дукати е започната во 1937 како фабрика за електронски уреди. Првите производи од фабриката во Болоња биле транзистори и радио приемници, но откако во втората Светска Војна фабриката била срамнета со земја, челниците започнале да размислуваат за производство на она што во момент било нај неопходно, превозни средства. Во 1947 фабриката е обновена и се наоѓала во областа „Gorgo Panigale“ која порано била периферија, но со ширењето на градот сега целата област е дел од Болоња.

ducati-12 ducati-13

{gallery}ducati-retro{/gallery}

Фабриката во своите најдобри времиња имала 7000 вработени, иако во моментот во Дукати работат само 1000 работници и околу 200 во останатите експозитури низ светот. Сите мотори на Дукати се произведуваат во Болоња, но од минатата година, италијанскиот производител отвори мала фабрика во Тајланд, во која само се монтираат веќе произведените делови во Италија. Причината за оваа одлука е намалувањето на трошоците и даноците, а директна цел е пазарот во Азија. 

ducati-17Првиот агрегат кој бил произведен во Дукати бил мал мотор кој можел да се монтира на било каков велосипед, за веднаш потоа од фабриката да излезе и првиот велосипед со монтиран мотор. Првиот мотор „Cucciolo“ бил со зафатнина од 48цц, развивал 1.35кс, и достигнувал брзина од 50км/ч. Малото моторче било широко прифатено во јавноста бидејќи со 1 литар бензин можеле да поминат до 90км.

Сега во Дукати се произведуваат висококвалитетни мотоцикли со врвни перформанси, а фабриката е опремена со најсофистицирани машини за прецизно производство. Само неколку делови се набавуваат од партнерите на Дукати, се останато се произведува во самата фабрика. 

Потребни се 45 минути до 1 час за еден куп железо и гума да станат прекрасен Дукати мотоцикл, а производството на мотоцикли се движи помеѓу 80.000 - 220.000 парчиња годишно, во зависност од побарувачката и моделите кои се актуелни.

Секој мотор пред да излезе од производната лента се тестира на суво. Агрегатот е целосно приклучен на машини кои механички ја пробуваат неговата исправност. Така Дукати се осигурува дека секој мотор кој ќе излезе од фабриката е во беспрекорна состојба.

ducati-9На влезот од музејот добредојде од гордоста на Дукати

Во фабриката го видовме и моделот Diavel AMG кој е резултат на соработка помеѓу Дукати и Мерцедес, на секој модел стоеше број и потпис на човекот кој рачно го изработил. Само 750 парчиња од овој модел ќе бидат произведени, а имајќи го во предвид купувањето на Дукати од страна на Ауди, се чини дека ова ќе биде навистина лимитирана серија.

Сликањето беше забрането во фабриката но затоа можете да уживате во галеријата од музејот. {gallery}dukati-muzej{/gallery}

Обиколката ја завршивме полни со импресии од прецизноста и начинот на изработка на Дукати, како и од историјата која овој бренд го прави еден од најпосакуваните во светот. Повеќе ексклузивни детали и фотографии од Дукати Панигале ќе можете да прочитате и видите во следните денови.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.