Занимливости

Honda претстави нова, само балансирачка технологија на CES 2017

Да видите мотоцикл како сам стои исправено не е нешто ново. Досега тоа се постигнуваше со помош на жироскоп но новата технологија на Honda користи само неколку мали електрични мотори и софтвер. Запознајте го новиот асистент во возењето!

Следете нè на:

 

Да видите мотоцикл како сам стои исправено не е нешто ново. Досега тоа се постигнуваше со помош на жироскоп но новата технологија на Honda користи само неколку мали електрични мотори и софтвер. Запознајте го новиот асистент во возењето!

Истиот тим на Honda кој работеше на проектот ASIMO и на Uni-Cub скутерот сега ја креираше само балансирачката технологија која за многу кратко време би можела да се најде во производство.

honda ces 2017 114408 1

Инжињерите на Honda пронајдоа нов начин да го држат мотоциклот исправен при мала брзина откако го модулираа аголот на вилушката. Секој пат кога мотоциклот ќе се движи со брзина помала од 7 километри на час, на пример кога излегувате од гаража или чекате на семафор, аголот на вилушката се намалува за да се подобри стабилноста. Електричниот мотор во тројната спојка исто така учествува во оддржувањето на стабилноста.

Сето ова се постигнува преку напреден софтвер кој ги контролира електичните мотори. Неверојатно е да се види како функционира овој систем. Едноставно, изгледа како да ги побива законите на физиката.

Honda не ни откри многу за оваа нова технологија но се надеваме дека таа ќе стане достапна за две години.

На постарите возачи ова може да им се чини сосема непотребно но има возачи на кои сигурно ќе им биде од голема корист. 

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.