WSBK

Реа е подготвен за трката во Мизано

Џонатан Реа се надева дека ќе ја зголеми предноста на табелата во Светскиот Супербајк шампионат во пресрет на трката која овој викенд ќе се оддржи во Мизано.

Следете нè на:

 

По две последователни победи, Реа се надева дека ќе продолжи да вози во ист стил и дека ќе се доближи до освојувањето на четвртата титула во серијата. И покрај тоа што беше поврзуван со неколку MotoGP тимови, за време на трката во Брно тој конечно го продолжи договорот со Kawasaki Racing. Вели дека е подготвен за последната трка пред летната пауза.

732144

На последната трка во Мисано не забележа добар резултат но вели дека сега очекува многу подобар настап.

„Мисано е една од моите омилени патеки. Оваа година пред трката бев на одмор со мојата фамилија и малку уживав на песокот. Тоа беше одлична подготовка за викендот бидејќи се чувствувам одморено и подготвен сум за последната трка пред летната пауза.“

„Заедно со тимот ќе работиме напорно за да бидеме сигурни дека сме компетитивни на трката. Важно е да ја подобриме нашата позиција на табелата. Нашата цел е да продолжиме да работиме на ист начин како и досега и да извлечеме најмногу од нашиот потенцијал.“

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.