Вести од светот

Задолжителни ABS и контрола на тракцијата кај мотоциклите во Америка

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Следете нè на:

 

Федералната агенција за безбедност ја изгласа препораката со која сите мотоцикли во иднина ќе мораат да бидат опремени со ABS и систем за контрола на тракцијата.

Panic braking

Овие правила се дел од десетте „препораки“  кои имаат за цел да го намалат бројот на жртви на Американските патишта. Како и кај повеќето други земји, напредната технологија која ја има кај автомобилите доведе до тоа да се намали бројот на загинати во сообраќајни несреќи. Но иако бројот на лица кои загинале во сообраќајни несреќи во кои се поврзани мотоциклите е намален, сепак нивниот број сѐ уште е значително поголем во однос на несреќите во кои се вклучени автомобили. Всушност, оваа бројка е поголема за 28 пати.

Сепак, сета вина не може да се префрли врз производителите на мотоцикли. Од агенцијата велат дека напредната технологија мора да игра одредена улога во подобрувањето на безбедноста. Затоа е препорачано сите автомобили кои имаат ваква технологија да ги вклучат и мотоциклите во системот за тие да можат да комуницираат со нив и да ги избегнуваат во случај на несреќа. На кратко ова значи дека идните автономни возила ќе треба да ги интегрираат мотоциклите во нивните системи за предупредување.

Мотоциклите кои во иднина ќе се продаваат во САД ќе бидат опремени со ABS и систем за стабилност и контрола на тракцијата. Но тие исто така ќе бидат интегрирани и во системите на автомобилите. Сето ова се прави со цел да се подобри безбедноста на мотоциклистите.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.