Поранешните натпреварувачи се одлични аналитичари на трките со мотоцикли. Тие разбираат како функционираат тркањето и мотоциклите и обезбедуваат фантастичен увид во спортот.
Токму поради оваа причина гледаме голем број на поранешни возачи во MotoGP, WorldSBK и MotoAmerica како стануваат репортери. Плус, ова е одлична можност за нова кариера за возачите штом ќе завршат со тркањето.
Како функционира ова во 21-от век? Речиси исто како и порано со таа разлика што социјалните медиуми денеска нудат нови можности.
Земете го на пример Хорхе Лоренцо кој само што отвори сопствен канал на YouTube. Тука, пет-кратниот шампион бесплатно ги споделува своите размислувања и анализи.
Наречен “#99Seconds”, емисиите на каналот траат нешто повеќе од 10 минути. Лоренцо зборува на Шпански но доколку сакате има и превод на Англиски.
Додека за некои возачи е тешко да ја направат транзицијата откако ќе им завршат кариерите, се чини дека за Хорхе Лоренцо работите се одвиваат добро.
Би можело да ве интересира
Како што забележавме на претходната трка во Британија, на тројцата најбрзи им се приклучува и Redding.
Кон крајот на минатиот месец ја имавме честа и задоволството да бидеме дел од првото европско демо возење организирано за медиумите од страна на CFMOTO Франција.
Победи во сите 3 трки во Donington Park како најава за враќање на Турчинот во одбрана на титулата.
Сите знаеме колку жртви се потребни за постигнување спортски успеси на врвно ниво, но возачите во MotoGP едноставно одат неколку чекори подалеку.
Не баш секој ден на тајмлајн ти поминуваат слики од некој што рачно изработува кациги, особено не тука во Скопје, Македонија.
Без паника, ова е почеток на едно ново поглавје за култната фабрика од Болоња, но не е и збогум за гласните V2-ки и V4-ки.