Вести од светот

Honda поднесе патент за нов мотоцикл

Возилата напојувани со хидрогенска батерија не испуштаат штетни гасови, а единствениот нуспроизвод е водата. Со нив исто така може да се помине и соодветен број на километри, а со едно полнење на батеријата можете да поминете неколку стотици километри.

Следете нè на:

 

Неодамна се појави еден патент од Honda кој покажува дека компанијата подготвува мотоцикл кој ќе се придвижува со помош на хидрогенска келија. Според скиците, се работи за модерен спортски мотоцикл кој ќе има превртена вилушка, „perimeter“ рамка и двојни светла. Она што е највпечатливо кај патентот е големата хидрогенска келија која се наоѓа веднаш под седиштето. Иако во моментов се уште не е познато кога мотоциклот ќе се најде на пазарот, новите цртежи кои излегоа од компанијата дефинитивно потврдуваат дека тој ќе стане реалност.

20182F032Fhonda patent drawings 827x510 41520327806

Honda во изминативе неколку години забрзано работи на хидрогенска батерија, а минатата година беше соопштено дека компанијата склучила соработка со Toyota и Nissan за заедно да работат на ваква технологија која ќе биде наменета за автомобили. Оваа информација се појави откако Honda веќе на пазарот го најави нешто што го нарекува „fuel cell electric vehicle“ или скратено FCEV. Ова возило за прв пат беше пуштено во 2008 година под името „Clarity“.

Возилата напојувани со хидрогенска батерија не испуштаат штетни гасови, а единствениот нуспроизвод е водата. Со нив исто така може да се помине и соодветен број на километри, а со едно полнење на батеријата можете да поминете неколку стотици километри.

Suzuki доби одобрение да започне со масовно производство на скутерот Burgman кој е опремен со хидрогенска батерија уште во 2011 година но се до неодамна тој не беше достапен за јавноста. Патентот на Honda ја носи оваа технологија еден чекор понапред, а работите кои ги содржи оваа технологија сигурно ќе привлече поголемо внимание отколку Burgman.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.