Вести од светот

Автономно сопирање: Harley-Davidson работи на тоа

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Следете нè на:

 

Сепак има некои компании кои работат да се надмине и овој проблем. Помеѓу автономните мотоцикли и прегледот од 360 степени, најновото нешто што би можело да дојде е автономното сопирање и Harley-Davidson работи токму на тоа.

20182F082Fhdpatent1

Според Motorcycle.com, Американската компанијата веќе има поднесено патент за ваков систем. Ова значи дека идните модели на Harley би можеле да понудат поддршка и да го сопрат мотоциклот во случај на несреќа.

Сензорите кои се наоѓаат на рачките и на седиштето треба да се погрижат возачот да седи во правилна позиција и дека двете раце му се наоѓаат на рачките. Сензорите кои ги има на таблата ќе бидат фокусирани на очите на возачот, односно ќе внимаваат дали тој е подготвен за вонредно сопирање. Ако постои можност за несреќа, а возачот не реагира, тогаш системот ќе стапи во акција.

Овој систем ќе функционира во комбинација со системот за сопирање кој го има на предното тркало. Иако овој систем е ефикасен кај автомобилите, сепак е потешко тој да функционира кај мотоциклите бидејќи постои можност возачот да летне преку мотоциклот. Според патентот на компанијата, возачот може да ги промени опциите на системот доколку смета дека има целосна контрола над ситуацијата.

Harley не е единствената компанија која работи на овој систем. Меѓу останатите фирми е и Honda. Но со оглед на тоа дека овој систем сè уште не е 100 проценти функционален, останува да важи правилото дека секогаш треба да внимавате на вашата околина.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.