Како што најавив во воведниот текст за Moto Morini го возевме нивниот X-CAPE, мотор кој заслужува внимание.
Брембо кочници со два диска напред, Мароци вилушка напред и KYB суспензијa позади, Bosch систем за електронско вбризгување, голем TFT екран во боја, блутут поврзување и сензори на вентилите на гумите. X-CAPE внимателно настапува на пазар каде понудата е навистина богата и разновидна.
Агреагатот со зафатнина од 650 кубни сантиметри и 60 КС е способен, но не многу динамичен. Позицијата на седење и целосната тежина на X-CAPE се прилично високо, геометијата е далеку од совршена, но возењето ни оддалеку не ве става во позиција на колебање или недоверба.
Погледни ги искуставата од возењето на овој нов наптреварувач во средната класа кој не се плаши да си ги извалка гумите во прашина, но нема воопшто ве разочара ни на асфалт.
Би можело да ве интересира
Деновите, пред една од најкултните трки во календарот, изобилуваат со содржини.
Според најавата на некои светски медиуми за очекување е KTM многу наскоро да ја лансира својата нова понуда во рангот на новата 490 серија.
Дали организација на трка значи само објавување на стартот и мафтање со црно бело знаме за крај? Дали обврските на организаторот завршуваат тука?
Неверојатна е брзината, желбата и посветеноста на најбрзите тројца на секоја досегашна трка во овогодинешниот шампионат на суперспортските мотори WSBK!
Запознајте ги Бранко, Новак, Михаил, Горјан, Гален и Олег. Јас ги запознав едно неделно попладне на полјана во близина на спортскиот аеродром Стенковец.