Тестови

Прво возење: SWM Gran Milano 440

Благодарение на увозникот на SWM за Македонија, фирмата Максима, имавме прилика да присуствуваме на Светската презентација и тест возење на новите модели во Италија.

Благодарение на увозникот на SWM за Македонија, фирмата Максима, имавме прилика да присуствуваме на Светската презентација и тест возење на новите модели во Италија. Скептични за самиот бренд кој е релативно непознат на нашите простори, по забелешката дека ќе биде проблем да се пробие на пазарот веднаш бевме „искарани“ од нашите италијански колеги кои очигледно добро го познаваа брендот. 

SWM top i

Станува збор за Италијанска компанија која своевремено била една од водечките во италијанскиот ендуро сегмент. За жал компанијата не успеала да опстои па била затворена. Новиот сопственик од Кина го купува брендот и ја купува фабриката на Хускварна во Варезе, заедно со моделите кои се преостанати и целокупната документација. Оттаму и сличноста, всушност станува збор за истите модели на Хускварна, со нови бои.

SWM од тогаш развива и нови модели, како што е Gran Milano 440 кој имавме прилика да прв го возиме.

swm road 01670

Ако се сеќавате на осумдесетите години од минатиот век и тагувате по Honda XBR500 or Yamaha SR500, тогаш вие веројатно сте целта на SWM Gran Milano. Овој модел е опремен со мотор со зафатнина од 445cc кој има воздушно ладење. Моторот очигледно му должи нешто на XBR но исто така има и вбризгувач на гориво за да биде во согланост со Euro 4 стандардот.

mg 7982

Шасијата е интересна мешавина на ретро и модерен стил – челична, двојна, шок рамка која има менувач со пет брзини, но има и прилагодлива USD вилушка како и врвни Brembo предни дискови. Кога ќе се качите на него се чувствувате удобно. Држачите за нозете се доволно високи, а како дел од мотоциклот доаѓа и двојното седиште заедно со држачи за рацете.

mg 7968

Возењето е беспрекорно и изгледа исто како кај мотоциклите од осумдесетите години. Не е многу добар при 3000rpm, но свртете ја рачката на 4000rpm и возењето ќе биде многу поудобно.

Моторот обезбедува линеарна моќ се до 8800rpm. Кога ќе надминете 5000rpm започнуваат да се чувствуваат вибрациите но и покрај тоа управувањето е лесно.

mg 8045

Golden Tyre GT260 има чудна шема но сепак добро се држи. И покрај тоа што управувањето е тешко при помала брзина, штом ќе забрзате тоа се подобрува. Дизајнот е фантастичен, амортизацијата е на висина на задачата, а сопирачките се одлични што го прави целиот пакет вистински избор во однос цена/вредност.

Гран Милано 440 во Максима доаѓа со 2 години гаранција и цена од 5.290€

mg 8048

Би можело да ве интересира

Како што забележавме на претходната трка во Британија, на тројцата најбрзи им се приклучува и Redding.

Кон крајот на минатиот месец ја имавме честа и задоволството да бидеме дел од првото европско демо возење организирано за медиумите од страна на CFMOTO Франција. 

Победи во сите 3 трки во Donington Park како најава за враќање на Турчинот во одбрана на титулата.

Сите знаеме колку жртви се потребни за постигнување спортски успеси на врвно ниво, но возачите во MotoGP едноставно одат неколку чекори подалеку.

Не баш секој ден на тајмлајн ти поминуваат слики од некој што рачно изработува кациги, особено не тука во Скопје, Македонија. 

Без паника, ова е почеток на едно ново поглавје за култната фабрика од Болоња, но не е и збогум за гласните V2-ки и V4-ки.

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.