Тестови

Наш тест: JAWA Sport 125

Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

Следете нè на:

 
Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

 

Се рaботи за ендуро/крос модел, со зафатнина од 124сс, сила од 9,4 kW кој и покрај надпросечно тешкиот тест возач ( “yours truly” ) лесно се соочуваше со нагорнините на и надвор од асфалтот, на падините на Водно, поточно до средно Водно, со попатни off road кратенки, па до Св. Пантелејмон и назад.

JAWA Sport 125 одлично се управува на асфалтот, кој иако беше покриен со 1-2 см. снег, не предизвика подлизгување на тркалата и губење на контролата, дури и на поострите кривини, каде намерно малку го исфорсиравме, нормално со крајно внимание. Дури и неколкуте обиди со нагло кочење со предната кочница не предизвика некои сериозни и страшни последици, па со мала корекција на управувачот, моторот си остана на својата патека. Изборот на задната гума (Mitas C-01) е одличен и дава доверба дека ке ве извлече од секаква подлога, додека предната (Heidenau K 35) иако одлично си ја врши работата и безкомпромисно го држи правецот, чисто заради изгледот не ќе беше лошо да биде со малку подлабок крампон.

Што се однесува до off road возењето, за што овој модел и првенствено е наменет, верувам дека секој ке се изненади од силата на моторот, кој со мали залети е спремен на секоја угорнина...Само предлагам внимателно...затоа што од местото каде што ми требаше 10-тина минути да се искачам, ми требаа 30-тина за да се симнам (конкретно ливадата и шумичката над Св. Пантелејмон)...

За крај, да заклучиме дека се работи за модел и машина кои потекнуваат од производител со повеќе од 80 години традиција, кои уверуваат дека моторот ке си ја заврши работата и ќе ве однесе на посакуваното место...

 

Технички карактеристики:

 

JAWA SPORT 125 

Мотор

 

Тип

124 cc; 4-тактен; воздушно ладење

Пренос

5 – брзини, ланец

Цилиндри

1

Поврт и од

56,5 x 49,5 mm

Максимална сила

9,4 kW/8200 min-1

Обртен момент

9,2 Nm/7000 min-1

Степен на компресија

9 : 1

Шасија

 

Предна суспензија

Телескопски виљушки 170 mm од

Задна суспензија

Централен амортизер 150 mm од

Предна кочница

Хидрауличен диск 220 mm

Задна кочница

Хидрауличен диск 180 mm

Предни / Задни гуми

3 x 19  / 3,5 x 16

Димензии

 

Висина на седиште

830 mm

Меѓуосовинско растојание

1330 mm

Тежина

99 kg

Зафатнина на резервоарот

6,5 l

Резерва

1,2 l

Палење

Електрично + курбла

Фелни

Жичани

Максимална брзина

108 km/h

 

 



 


 

Увозник: АС Моторс
ул. Водњанска бр. 60, (локал 3)
Скопје
Телефон: 075/ 451 547
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.