Тестови

Наш тест: JAWA Sport 125

Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

Следете нè на:

 
Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

 

Се рaботи за ендуро/крос модел, со зафатнина од 124сс, сила од 9,4 kW кој и покрај надпросечно тешкиот тест возач ( “yours truly” ) лесно се соочуваше со нагорнините на и надвор од асфалтот, на падините на Водно, поточно до средно Водно, со попатни off road кратенки, па до Св. Пантелејмон и назад.

JAWA Sport 125 одлично се управува на асфалтот, кој иако беше покриен со 1-2 см. снег, не предизвика подлизгување на тркалата и губење на контролата, дури и на поострите кривини, каде намерно малку го исфорсиравме, нормално со крајно внимание. Дури и неколкуте обиди со нагло кочење со предната кочница не предизвика некои сериозни и страшни последици, па со мала корекција на управувачот, моторот си остана на својата патека. Изборот на задната гума (Mitas C-01) е одличен и дава доверба дека ке ве извлече од секаква подлога, додека предната (Heidenau K 35) иако одлично си ја врши работата и безкомпромисно го држи правецот, чисто заради изгледот не ќе беше лошо да биде со малку подлабок крампон.

Што се однесува до off road возењето, за што овој модел и првенствено е наменет, верувам дека секој ке се изненади од силата на моторот, кој со мали залети е спремен на секоја угорнина...Само предлагам внимателно...затоа што од местото каде што ми требаше 10-тина минути да се искачам, ми требаа 30-тина за да се симнам (конкретно ливадата и шумичката над Св. Пантелејмон)...

За крај, да заклучиме дека се работи за модел и машина кои потекнуваат од производител со повеќе од 80 години традиција, кои уверуваат дека моторот ке си ја заврши работата и ќе ве однесе на посакуваното место...

 

Технички карактеристики:

 

JAWA SPORT 125 

Мотор

 

Тип

124 cc; 4-тактен; воздушно ладење

Пренос

5 – брзини, ланец

Цилиндри

1

Поврт и од

56,5 x 49,5 mm

Максимална сила

9,4 kW/8200 min-1

Обртен момент

9,2 Nm/7000 min-1

Степен на компресија

9 : 1

Шасија

 

Предна суспензија

Телескопски виљушки 170 mm од

Задна суспензија

Централен амортизер 150 mm од

Предна кочница

Хидрауличен диск 220 mm

Задна кочница

Хидрауличен диск 180 mm

Предни / Задни гуми

3 x 19  / 3,5 x 16

Димензии

 

Висина на седиште

830 mm

Меѓуосовинско растојание

1330 mm

Тежина

99 kg

Зафатнина на резервоарот

6,5 l

Резерва

1,2 l

Палење

Електрично + курбла

Фелни

Жичани

Максимална брзина

108 km/h

 

 



 


 

Увозник: АС Моторс
ул. Водњанска бр. 60, (локал 3)
Скопје
Телефон: 075/ 451 547
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Би можело да ве интересира

На 28, 29 и 30 Јуни за првпат на овие простори ќе се одржи женски мото камп во близина на градот Салаш, Република Србија. На него е дозволено да учествуваат само девојки. Односно, оние кои возат мотори и оние кои не возат, а ја делат истата пасија со првите.

Валентино Роси вели дека имал многу проблеми на правите делови за време на одржувањето на Француската Гран При трка а неговиот мотоцикл бил многу послаб во споредба со мотоциклите на неговите ривали.

Џек Милер во Шпанија го испроба доминантниот Ducati Panigale V4 R.

Ducati тестираат замена за 959 Panigale и неговиот v-twin мотор.

„Секој викенд учиме нешто ново. Наскоро ќе бидеме подобри“  - Хорхе Лоренцо

Дали би купиле Кинески скутер од Австриска компанија кој го има знакот на Ducati?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.