Останато

Пауло Гонсалвеш почина по несреќата на релито Дакар

Пауло Гонсалвеш почина по несреќата која ја имаше на релото Дакар 2020 кое се оддржува во Саудиска Арабија.

Следете нè на:

 

Пауло Гонсалвеш почина по несреќата која ја имаше на релото Дакар 2020 кое се оддржува во Саудиска Арабија.

Португалскиот возач, кој беше дел од Hero Motorsports рели тимот, доживеа фатална несреќа на 276 км од седмата етапа на патеката, односно делот Ријад – Вади Ал Давасир.

Органозаторите на настанот соопштија дека кога тој бил пронајден, не бил во свесна состојба. Веднаш бил пренесен во болница но таму само била констратирана неговата смрт.

„Пауло Гонсалвеш, кој го имаше бројот 8 на неговиот мотоцикл, почина по падот кој го доживеа на денешната етапа. Организаторите добија повик во 10:08 и веднаш испратија медецински хелихоптер. Леталото пристигна во 10:16. Тој не беше во свесна состојба бидејќи претходно претрпел срцев удар. Веднаш следуваа неколку обиди за реанимација а потоа возачот беше пренесен во најблиската болница каде за жал само беше констатирана неговата смрт. “

Paolo Concalves txt 1 13 01

„Сите ние кои сме дел од релито Дакар сакаме да им изразиме сочуство на неговата фалимија и пријатели.“

Гонсалвеш беше еден од легендите на релито Дакар. Дебито го имаше во 2010 година и од тогаш секоја година е дел од ова натпреварување.

Најдобриот резултат го постигна во 2015 година кога заврши на второто место, веднаш за Марк Кома. Во изминатава декада, тој неколку пати завршуваше меѓу најдобрите четири возачи.

Се до моментот на несреќата, Гонсалвеш се наоѓаше на 46-то место во генералниот пласман.

Португалецот е 71-та жртва на релито Дакар кое оваа година за прв пат се оддржува во Саудиска Арабија.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.