Останато

Мекгинис му оддаде почит на Џои Данлоп

30 години од првата победа на Данлоп со Honda

Следете нè на:

 

John-McGuinness-Joey-Dunlop-Honda-livery-IOMTT-Richard-Mushet-01Џон Мекгинис во боите на Џои Данлоп

30 години од првата победа на Данлоп со Honda

Џон Мекгинис на денешната TT трка возеше во униформата на Џои Данлоп. Поминаа 30 години од првата победа на Данлоп на Isle of Man TT со Honda, а Мекгинис го носеше карактеристичниот Dunlop/Honda Britain дизајн.

Дизајнот беше чуван во тајност се до последен момент.

„Голема чест е да учествувате на ваков настан,“ изјави Мекгинис. „Тој беше и сеуште е најпознатиот уличен тркач на сите времиња, и иако поминаа 30 години од неговата прва победа со Honda, тој никогаш нема да биде заборавен. Кога ја видов оваа униформа за прв пат, ми се вратија спомените од времето кога бев тимски колега на Џои, кога тој носеше црно-црвена униформа, а мојата беше розева и виолетова! Тоа е исконски дизајн и тој изгледаше многу кул. Неможам да дочекам да ги видам лицата на фановите и се надевам дека ќе постигнеме добар резултат за Џои.“

Оваа почест е дел од од прославата на Honda за да му се оддаде почит на „кралот на патот“.

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.