Опрема

Pireli Angel GT пневматици

Тест на MCN Pireli Angel GT пневматиците

Следете нè на:

 

Возачот на MCN, Оли Рашби, е среќен со промената од Metzeler Roadtec на Pirelli Angel GT на својот V-Strom, изминатите 3 месеци ги помина по ладните и влажни патишта низ Англија, и еве што тој мисли за нив:

NewRubber

Што е добро?

По 6500 километри поминати со последниот сет на пневматици, мислев дека е добра идеја да ги променам пред да дојде зимата. Новите гуми ќе требаше навистина да се докажат со оглед на тоа дека „Roadtec 01“ на  Metzeler одлично ми користеа во текот на целото лето. Сакав нешто поинакво и затоа се одлучив за  Angel GT на Pireli и да бидам искрен воопшто не погрешив.

Тие се одлични за зимски услови но исто така добра е стабилноста и доколку ги возите на суво. На почеток малку се сомневав како ќе се однесуваат на мраз и снег.  После поминати 4000 километри од кои дел беа на зимски услови, се уште изгледаат ново.

Што е лошо?

Иако немав никакви проблеми кога возев на влажни услови, не сум сигурен дека можат да ја понудат истата стабилност како и Roadtec 01. Како пневматик наменет за сите временски услови, Angel GT е и повеќе од адекватна гума, но сепак мислам дека опцијата на Metzeler повеќе одговараше на мојот V-Strom.

Каде да ги најдете?

СкајМото е увозник на пневматиците на Metzeler и Pireli, повеќе информации за цените и моделите можете да добиете преку нивната фејсбук страна или на 02 317 2462

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.