Опрема

Преглед: Metzeler Roadtec 01 пневматици

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Следете нè на:

 

Што е добро?

Кога одлучив да ги тестирам овие пневматици, барав нешто што ќе одговара за сите услови. Слушнав добри работи за Metzeler Roadtec 01 и морам да признаам дека бев изненаден од тоа колку се добри. Многу малку време им е потребно да се загреат и даваат одлични повратни информации без разлика на тоа на каков мотоцикл ги возите. Одлични се за влажни и ладни услови, а исто така се добри и доколку ги возите на тркачка патека.

Ги испробав на две различни машини и секој пат одлично се совпаѓаа со суспензијата. Можам да кажам дека се речиси совршени.

metzeler roadtec

Што не е добро?

Со оглед на тоа дека се спортско-туринг пневматици, сигурно очекувате дека со нив ќе поминете голема километража. Сепак, јас успеав да ги потрошам после поминати 6500 километри. Голем дел, откако ќе ја слушнат оваа информација можеби ќе се предомислат, но сепак јас мислам дека ова е мала цена која треба да се плати доколку саакате да возите со одличи пневматици.

Повеќе информации за пневматиците и цената на чинење во Македонија можете да добиете во Скај Мото.

Квалитет 5/5

Вредност 4/5

Извор: motorcyclenews.com

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.