Марк Маркез дојде до третата победа во премиерната класа во МотоГП шампионатот и се зацврсти на првата позиција во генералниот пласман.
Марк Маркез дојде до третата победа во премиерната класа во МотоГП шампионатот и се зацврсти на првата позиција во генералниот пласман.
Настанот започна со минутно молчење во знак на почит кон Андреа Антонели кој утринава почина на Суперспорт трката во Москва. Веднаш потоа Џо Сатриани ја отпеа американската химна свирејќи на електрична гитата, па возбудувањето можеше да започне.
46.256 гледачи беа подготвени да го следат спектаклот во кој од првиот ред за прв пат стартуваше германец, возачот на „LCR Honda“ тимот, Штефан Брадл. Секако очите на фановите беа вперени и кон Валентино Роси, но и кон Дани Педроса и Хорхе Лоренцо кои се вратија на патеката по тешки падови.
Сите возачи ја започнаа трката со предна тврда слик гума, додека пак за задна мека гума се одлучија сите освен Абрахам, Евдардс и Корти.
На самиот старт Брадл успеа да го задржи водството, а Валентино Роси изби на втората позиција пред Марк Маркез. Лоренцо дојде до четвртата позиција, пред Баутиста и Педроса. Веќе во вториот круг Баутиста го помина Лоренцо и дојде до четвртата позиција, а Штефан Брадл до крајот на кругот имаше предност од половина секунда во однос на Роси.
По неколку кругови видовме фантастичен маневар на познатиот „Corkscrew“ свиок во кој Маркез од внатрешната страна, низ песокот, го помина Роси и дојде до втората позиција, налик на она што имавме прилика да го гледаме во битката помеѓу Роси и Стонер во 2008-ма.
Двајцата ЦРТ дебитанти на Лагуна Сека, Мишел Лаверти и Клаудио Корти останаа без пласман. Лаверти падна, а Корти ја заврши трката заради проблеми со моторот. Во листата на возачи кои не ја завршија трката се најдоа и Алекс Еспергаро, Ренди де Пуние и Бредли Смит.
На Маркез му беа потребни само неколку кругови да го намали водството од 1.8 секунди кое го имаше Брадл на првата позиција, а истовремено и Педроса се обидуваше да дојде до петтата позиција на Лоренцо. На 21 круг до крајот на трката Педроса успеа да го мине Лоренцо, а разликата од Брадл до Маркез сега изнесуваше само 0.2 делови од секундата.
Во 16-от круг, половина од трката, Брадл сеуште беше во водство, зад него Маркез, а Валентино Роси на третата позиција. Зад нив се наоѓаа Баутиста, Педроса, Лоренцо и Кал Крачлоу.
На Маркез му беа потребни уште три круга за да го превземе водството, па така на 13 кругови до крајот фабричката Хонда се најде пред онаа на „LCR“ тимот. Свиокот со број 11 не претставуваше никаков проблем за Маркез, кој дојде до водството можеби и полесно од што очекувавме.
Маркез веднаш потоа се оддалечи од Брадл, правејќи разлика од една секунда во само два круга, но она што беше интересно секако е доближувањето на Баутиста до Роси. Во 21-от круг тие имаа исто време, а разликата помеѓу нив двајцата изнесуваше само 0.3 делови од секундата.
На 7 кругови до крајот во фокусот беа возачите на Дукати, Ники Хејден и Андреа Довициозо безмалку ќе завршеа надвор од патеката откако имаа близок контакт со рачките во првиот свиок. За среќа инцидентот помина без поголеми проблеми за двајцата, а Довициозо успеа да ја задржи предноста, но сигурни сме дека ќе имаат за што да разговараат во гаражата клубските колеги.
До крајот интересна беше битката помеѓу Роси и Довициозо, откако Докторот налета на возачи кои требаше да ги помине за цел круг па предноста од 0.8 секунди која ја направи полека се стопи. На крајот, Роси дојде до уште еден подиум кој го качи скалилот погоре во генералниот пласман, но аплаузите отидоа кај Баутиста, кој заврши за четвртата позиција со заостанување од само 0.059 делови од секундата зад Роси.
Поз. | Поени | Бр. | Возач | Тим | Мотор | Км/ч | Време |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 93 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | Honda | 157.4 | 44'00.695 |
2 | 20 | 6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | Honda | 157.3 | +2.298 |
3 | 16 | 46 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 157.2 | +4.498 |
4 | 13 | 19 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 157.2 | +4.557 |
5 | 11 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 156.9 | +9.257 |
6 | 10 | 99 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 156.7 | +12.970 |
7 | 9 | 35 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 156.5 | +15.304 |
8 | 8 | 69 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | 155.4 | +33.963 |
9 | 7 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | Ducati | 155.4 | +34.129 |
10 | 6 | 8 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | FTR | 153.8 | +1'02.369 |
11 | 5 | 15 | Alex DE ANGELIS | Ignite Pramac Racing | Ducati | 153.8 | +1'02.604 |
12 | 4 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 153.7 | +1'03.593 |
13 | 3 | 9 | Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 152.8 | +1'20.450 |
14 | 2 | 17 | Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing | ART | 152.2 | 1 Круг |
15 | 1 | 68 | Yonny HERNANDEZ | Paul Bird Motorsport | ART | 151.6 | 1 Круг |
16 | 7 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | FTR | 151.6 | 1 Круг | |
17 | 67 | Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | FTR Honda | 151.1 | 1 Круг | |
18 | 52 | Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 148.8 | 1 Круг | |
Без пласман | |||||||
38 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 153.8 | 25 круга | ||
41 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | 153.3 | 27 круга | ||
14 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | 149.9 | 28 круга | ||
71 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 44.9 | 29 круга | ||
70 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | PBM | 138.8 | 31 круга |
Следевме возбудлива трка, во преден план ги немаше имињата кои ги спомнувавме постојано во изминатиот период, но факт е дека Вонземјаните се застарена работа, сега на сцената доаѓа Предаторот, Марк Маркез.
Во генералниот пласман води Маркез со 163 поени, пред Педорса со 147, Лоренцо со 137, Роси 117 и Крачлоу со 116. Следната трка се вози на патеката Индијанаполис во САД на 18-ти Август.