MotoGP

Педроса порано ќе дебитира во тимот на КТМ

„Дани Педроса ќе го има своето деби со KTM RC16 на тестот кој ќе се оддржи во Херез кон крајот на месецов“

Следете нè на:

 

Поранешниот возач на Repsol Honda,Дани Педроса,  кој се повлече од натпреварувањето по завршувањето на трката во Валенсија, се очекуваше да ги комплетира своите први кругови со RC16 за време на тестот кој ќе се оддржи на патеката во Сепанг во Фебруари 2019 година.

Сепак, извршнот директор на компанијата, Стефан Пиерер, изјави дека дебито на Педроса ќе се случи во Декември, 18-ти и 19-ти, на патеката во Херез. Ваквата одлука следува откако неговиот поранешен тим Honda одлучи да го ослободи од обврските кои ги има со нив.

„Покрај тестот во Малезија кој ќе се случи во Фебруари, ќе имаме тест со Педроса и пред Божик,“ изјави Пиерер за Speedweek.com.

„Првично се договоривме дека нема да има тестови во Ноември. Но успеавме да постигнеме договор со Honda и сега со нетрпение чекам да видам како ќе се покажеме на тестот.“

Пол Еспаргаро беше најдобриот возач на КТМ за време на тестовите во Валенсија и Херез но успеа да заврши само на 13. односно 17. место.  Јохан Зарко пак беше 21-ви, односно 19-ти.

Ваквиот настап го натера тимот, кој го освои својот прв подиум на трката која се возеше во Валенсија, да има тест со Педроса порано.

А бидејќи тој повеќе не е официјален MotoGP возач, за него не важи забраната за тестирање во текот на зимата која почнува од 1-ви Декември и трае се до 31-ви Јануари.

Педроса ќе ги дели задолженијата со Мика Калио а повторно ќе соработува и со Мајк Лејтнер кој сега е тимски менаџер на Red Bull KTM. Тој досега има постигнато 31 победа а во периодот помеѓу 2006 и 2018 година три пати завршуваше како вицешампион. Во периодот помеѓу 2003 и 2005 година тој ги освои титулите во класите 125cc и 250cc.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.