MotoGP

MotoGP: Вториот ден од тестирањето во знакот на Хонда

Марк Маркез повторно беше најбрзиот возач на патеката Сепанг на вториот ден од пред сезонското тестирање за МотоГП шампионатот.

Следете нè на:

 

T01-Sepang-D2-Pic3Маркез повторно најбрз

Марк Маркез повторно беше најбрзиот возач на патеката Сепанг на вториот ден од пред сезонското тестирање за МотоГП шампионатот.

Маркез беше и единствениот на патеката кој постави време под границата од 2 минути за круг, па така во 38-от круг од вкупно 65 колку што возеше, тој го забележа времето од 1’59.926.

Неговиот клубски колега, Дани Педроса, ја завзема втората позиција со време од 2’00.336, кој ја тестираше новата мека компонента за задната гума од Бриџстоун.

Штефан Брадл кој вози за LCR Honda тимот забележа трето време, пред Валентино Роси кој на вчерашниот тест беше втор.

Тестирањето завршува со утрешниот последен ден во Малезија.

Поз.Бр.ВозачЗемјаТимПроизводителВреме
1 1 Marc Marquez ESP Repsol Honda Team HONDA 1'59.926
2 26 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team HONDA 2'00.336
3 6 Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP HONDA 2'00.339
4 46 Valentino Rossi ITA Yamaha Factory YAMAHA 2'00.464
5 41 Aleix Espargaro ESP NGM Mobile Forward Racing YAMAHA 2'00.547
6 99 Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing YAMAHA 2'00.573
7 38 Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 2'00.603
8 29 Andrea Iannone ITA Pramac Racing DUCATI 2'00.855
9 19 Alvaro Bautista ESP Go & Fun Honda Gresini HONDA 2'00.897
10 44 Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 2'01.061
11 4 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team DUCATI 2'01.146
12 35 Cal Crutchlow GBR Ducati Team DUCATI 2'01.396
13 51 Michele Pirro ITA Ducati Test Team DUCATI 2'02.177
14 69 Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar HONDA 2'02.287
15 5 Colin Edwards USA NGM Mobile Forward Racing YAMAHA 2'02.545
16 68 Yonny Hernandez COL Pramac Racing DUCATI 2'02.675
17 72 Kosuke Akiyoshi JPN HRC Test Team HONDA 2'02.692
18 7 Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar HONDA 2'02.825
19 T1 Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Factory Test Team YAMAHA 2'02.970
20 14 Randy De Puniet FRA Suzuki Test Team SUZUKI 2'03.064
21 45 Scott Redding GBR Go & Fun Honda Gresini HONDA 2'03.117
22 70 Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport ART & PBM 2'03.528
23 8 Hector Barbera ESP Avintia Racing MotoGP FTR-KAWASAKI 2'04.551
24 23 Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport PBM 2'04.619
25 17 Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing HONDA 2'05.261
26 63 Mike Di Meglio FRA Avintia Racing MotoGP FTR-KAWASAKI 2'05.355

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.