MotoGP

MotoGP: Летечкиот Кратчлоу со одлични резултати

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Следете нè на:

 

crutchlow originalСо вакво возење местото во некој фабрички тим за следната година веќе од сега му е загарантирано

„Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот.“- Кал Кратчлоу

Кал Кратчлоу имаше експлозивен старт на неговата 2013 MotoGP сезона. Британската ѕвезда го освои второто место на првиот тренинг кој се одржа во Катар и четвртотот место на вториот.

Кратчлоу, кој неколку пати заврши на подиумот во текот на сезоната 2012, по најбрзото време кое го постигна на последниот претсезонски тест во Херез, продолжи во ист стил да вози и на Интернационалната патека Лосали.

27-годишниот возач на првиот тренинг ги раздвои возачите на Yamaha, Хорхе Лоренцо и Валентино Роси, постигнувајќи време од 1м 56.743с, само 0.058с послабо од времето кое го постигна актуелниот светски првак.

Иако беше топло и суво, условите на патеката беа далеку од идеални - факт кој се забележува кога ќе се спореди времето од првата вечер со најбрзиот круг кој го извозе Кејси Стонер во 2012 и кое изнесуваше 1м 55.541с.

Иако е задоволен со неговото темпо, Кратчлоу вети дека нема да се преокупира со тоа

„Тоа беше добра прва сесија за мене но и за Yamaha. Второто место е добро но не се преокупирам со тоа. Како што ќе се подобруваат условите на патеката некои од останатите возачи ќе бидат побрзи и сеуште ќе биде многу тешко да се стигне до подиумот. Со нетрпение чекам да започне трката и бидејќи сум конкурентен уште од стартот, а тоа ја зголемува мојата самодоверба.”

Кратчлоу направи промени пред вториот тест кој се одржа денеска но се покажа дека првичниот сетап беше подобар. Тој се обиде да го намали трансферот на тежина на неговиот M1 при сопирање и забрзување.

“Како и секогаш, патеката во Катар првата вечер е валкана, особено надвор од линиите, дури и внатре во линијата на возење беше лизгаво. Направивме некои промени на моторот бидејќи почувствував дека имаме премногу трансфер на тежина при сопирање и забрзување. Денеска се покажа дека првичниот сетап беше подобар, но сепак морам да бидам задоволен што вчера завршив на второто место помеѓу Хорхе и Валентино.”

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.